(10x10) sub-sat filter

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Vinculum
Contacteer:

Re: (10x10) sub-sat filter

Bericht door Vinculum »

ds23man schreef:
Niet tevreden met Ray's filtertje? :mrgreen:
Zeker wel maar dat is voor heel iets anders. Dit is een simpelere versie speciaal voor sub/sat. In mijn nieuwe project heb ik juist dat nodig. En Ray vraagt 25 euro ex componenten. Dan is deze vele malen goedkoper.

Ben ook nog niet zeker hoor of ik actief ga. Miss ga ik ook wel passief filteren. Moet even kijken. Maar voor dit bedrag vind ik het wel de moeite waard om er setje te hebben. Is het niet voor het komende project dat wel voor de uAvalon's.

Persoonlijk ben ik het wel eens met het commentaar hierboven dat het handiger zou zijn als je kon voeden uit een enkele 12V ofzo. Miss het door jouw genoemde IC voor symmetrisch maken integreren op de print? Zou wel een uitkomst zijn...
sevenup

Bericht door sevenup »

Vinculum schreef:
ds23man schreef:
Niet tevreden met Ray's filtertje? :mrgreen:
Zeker wel maar dat is voor heel iets anders. Dit is een simpelere versie speciaal voor sub/sat. In mijn nieuwe project heb ik juist dat nodig. En Ray vraagt 25 euro ex componenten. Dan is deze vele malen goedkoper.

Ben ook nog niet zeker hoor of ik actief ga. Miss ga ik ook wel passief filteren. Moet even kijken. Maar voor dit bedrag vind ik het wel de moeite waard om er setje te hebben. Is het niet voor het komende project dat wel voor de uAvalon's.

Persoonlijk ben ik het wel eens met het commentaar hierboven dat het handiger zou zijn als je kon voeden uit een enkele 12V ofzo. Miss het door jouw genoemde IC voor symmetrisch maken integreren op de print? Zou wel een uitkomst zijn...
Ik zal eens kijken of ik het ic er bij op kan krijgen :)
Ik zal eens kijken of ik er zo
Jerommel

Bericht door Jerommel »

...maar, heeft dat dan wel zin, om 'm wel op 12 V te kunnen gebruiken, maar dat je dan van je in- / outputs de - aan de 0 verbindt, zodat het toch niet meer gebalanceerd is, omdat je versterker ook 12 V is en ongebalanceerd...
Lijkt me raar...
Toch maar nieuw topicje doen...
Lieuwe

Bericht door Lieuwe »

Je mag mij ook wel noteren voor een printje ;).
Besloten om het met de minidsp te doen ;).
Laatst gewijzigd door Lieuwe op vr 26 okt 2012, 9:33, 1 keer totaal gewijzigd.
SuperR

Bericht door SuperR »

Ben je hier nog mee verder gegaan of is het project gestopt?
Plaats reactie