da`s lang geleden dat ik mager genoemd ben!Mr Tube schreef:Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Animo ZBA Noord-holland
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Animo ZBA Noord-holland
+1dre schreef:da`s lang geleden dat ik mager genoemd ben!Mr Tube schreef:Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
+ ikGeenius schreef:en ik.....
Status:
-dre
-Mr Tube
-Dan
-Geenius
-arjank
Nog een keer
:
-dre
-Mr Tube
-Dan
-Geenius
-arjank
-knuisje
-Henkjan
-dre
-Mr Tube
-Dan
-Geenius
-arjank
-knuisje
-Henkjan
- RobertD
- Contacteer:
Wanneer zou je dit willen laten plaatsvinden?
Ik vind het ook wel leuk om te komen, maar het is afhankelijk van het moment waarop deze dag gaat plaatsvinden.
Ik vind het ook wel leuk om te komen, maar het is afhankelijk van het moment waarop deze dag gaat plaatsvinden.
Ik kan bijna alle weekenden behalve zondag 18 november.RobertD schreef:Wanneer zou je dit willen laten plaatsvinden?