De baffles spelen trouwens nu, ik heb ze gewoon op het oude filter aangesloten:
Het klinkt nog niet eens ZO slecht nu
Wie heeft er een tip voor een leuk test filtertje....?
Zal ik de Peerless XLS10 subs sowieso maar eens tot 300Hz laten lopen via de mini DSP? Ik heb geen idee hoe laag de C-Quenze nu nog kan komen zonder een kast...
Groetjes Walter
