het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: het "te koop gezien" topic....
De referentie 'zelfbouwspeakers' van Edgar Beers (ism Tony G.) staan te koop:
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... kans!.html
Kost wat maar dan heb je ook een hoop speaker voor je geld (175Kg p/kant...)
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... kans!.html
Kost wat maar dan heb je ook een hoop speaker voor je geld (175Kg p/kant...)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Luidspreker aanbieding
Veel aanbiedingen op luidspreker drivers. Wellicht dat er voor iemand iets bij zit.
http://oaudio.de/specials.php
http://oaudio.de/specials.php
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
erg mooi
Bass: Isophon PSL-300 in geschlossenem Gehäuse
Tiefmittelton: Coral Flat-10
Mittelton: Coral Flat-8
Hochton: Electro Voice ST-350B
http://www.ebay.de/itm/C-O-S-High-End-L ... 2323e4c49b
Bass: Isophon PSL-300 in geschlossenem Gehäuse
Tiefmittelton: Coral Flat-10
Mittelton: Coral Flat-8
Hochton: Electro Voice ST-350B
http://www.ebay.de/itm/C-O-S-High-End-L ... 2323e4c49b
Re: het "te koop gezien" topic....
Leuk voor het bouwen van een HT setje. Lijkt mij een koopje
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/lui ... 4VB4M&df=1
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/lui ... 4VB4M&df=1
Re: het "te koop gezien" topic....
lijkt me erg leuk voor een line array!Zweitse schreef:Leuk voor het bouwen van een HT setje. Lijkt mij een koopje
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/lui ... 4VB4M&df=1
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Genoeg invullen en drukken .dre schreef:lijkt me erg leuk voor een line array!Zweitse schreef:Leuk voor het bouwen van een HT setje. Lijkt mij een koopje
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/lui ... 4VB4M&df=1
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
dit is al de 3e keer dat ie ze te koop zet,dus ik ben geduldig.
ik heb nog 16x8 inch liggen voor een subtiel projectje,daar passen deze perfect bij.
ik heb nog 16x8 inch liggen voor een subtiel projectje,daar passen deze perfect bij.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dus je wil zelfbouw Sonore's maken?dre schreef:ik heb nog 16x8 inch liggen voor een subtiel projectje,daar passen deze perfect bij.
groet,
Aat
Re: het "te koop gezien" topic....
Linkwitz Phoenix in delen, ook leuk !
http://link.marktplaats.nl/609277191
http://link.marktplaats.nl/609277191
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Geen zendkosten bij :
http://www.dewatersportwinkel.nl/
En daar hebben ze leuke zelfbouwspulletjes.
http://www.dewatersportwinkel.nl/artike ... geenzoek=x

http://www.dewatersportwinkel.nl/
En daar hebben ze leuke zelfbouwspulletjes.
http://www.dewatersportwinkel.nl/artike ... geenzoek=x

- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Op marktplaats.
Earthworks M30 meetmicrofoon.
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/audio ... ousPage=lr
Paul.
Earthworks M30 meetmicrofoon.
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/audio ... ousPage=lr
Paul.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Iemand bekend met ROBTOOLS ?
Goedkope visaton produkten:
http://www.robtools.nl/licht-geluid/luidsprekers
Goedkope visaton produkten:
http://www.robtools.nl/licht-geluid/luidsprekers
Re: het "te koop gezien" topic....
Heb daar stickers gekocht voor de DSi's van mijn kinderen. Prima geregeld en snel verstuurd.bartsegers schreef:Iemand bekend met ROBTOOLS ?
Goedkope visaton produkten:
http://www.robtools.nl/licht-geluid/luidsprekers
Gr. Mischa
Re: het "te koop gezien" topic....
Een paar vifa ne149w voor weinig...
http://www.ebay.com/itm/2pcs-pair-Vifa- ... 7837820%26
http://shoppingcart.aliexpress.com/shop ... n_nl&vd=30
Real or fake? Inclusief verzenden nof maar 50% van wat ze hier kosten...
http://www.ebay.com/itm/2pcs-pair-Vifa- ... 7837820%26
http://shoppingcart.aliexpress.com/shop ... n_nl&vd=30
Real or fake? Inclusief verzenden nof maar 50% van wat ze hier kosten...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb daar eens besteld en gekregen , maar moeten ze wel 1 pakbon erin doen en niet dubbel anders betaal je 2x invoer kostengrimoire schreef:Een paar vifa ne149w voor weinig...
http://www.ebay.com/itm/2pcs-pair-Vifa- ... 7837820%26
http://shoppingcart.aliexpress.com/shop ... n_nl&vd=30
Real or fake? Inclusief verzenden nof maar 50% van wat ze hier kosten...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zie die platen maar eens in 1x op te halen...
Verder leuk idee!
Verder leuk idee!
