Ah, dat wist ik dus nietserum schreef:Een zwarte 8.8 bout heeft vaak een wat scheve kop en een diep matte afwerking. Minder mooi qua afwerking. Een 10.9 of 12.9 heeft een mooier oppervlakte. Die foto die jij deelt verteld het hele verhaal. Dat is een typisch lelijke bout in mijn beleving.
Als ik op ebay naar M6x50 button zoek, worldwide, zie ik ze wel staan? (ook zwart)
Titanium kan je zeer eenvoudig zelf anodiseren (cola en een geregelde voeding of 9V batterijen in serie) de voedingsspanning geeft een bepaalde kleur. Op mijn mtb alle titanium boutjes blauw gemaakt. Je kan ze in erg veel kleuren anodiseren. Voordeel van titanium is dat ze niet gewalst/getrokken zijn, maar CNC bewerkt.
Die conrad bout is in vergelijking iderdaad nou niet de meest fraaie als ik dat zou zie. Op ebay heb ik nog niet gekeken, een handvol zwarte bouten moet toch wel hier in NL te fiksen zijn? of ben ik nou gek?......die laatste is geen vraag aan DS23man overigens
Anodiseren is wel weer een werkje, wel geinig dat dat thuis kan zeg.
begrijpelijk, dat is ook erg fraai...alleen ik vind alleen van die vage veiligheidstorxen (en niet zwart)...op zich niet erg, moet ik alleen niet die torx-sleutel kwijtrakends23man schreef:Maar peroonlijk ga ik toch liever voor Torx........
