Met dank aan Dré voor het zagen en leveren van de mooie strookjes.
En zo ziet het er dan uiteindelijk uit :
Dat was het weer voor deze week...
Moderator: Beheerdersteam
ray5150 schreef:Ja, ben ik jou verantwoording schuldig over mijn werktempo ?
Geen idee, ik was er niet bij...wat ik van Loek begrepen heb heeft hij het zo ongeveer wel gedaan.MechanicalAnimal schreef:
Is dat een kwestie van een alu-freesje in een kolomboor spannen, kruistafel onder je kolomboor en dan voorzichtig het afgetekende venster affrezen ofzo?