Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Hallo Jan Willem, Jan Peter,
Het zou voor iedereen prettig zijn om te weten hoe het er nu voorstaat met de DLCP.
Zijn de proto's nu werkend?
Groet Gerhard
Het zou voor iedereen prettig zijn om te weten hoe het er nu voorstaat met de DLCP.
Zijn de proto's nu werkend?
Groet Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Tegen beter weten in, "pers" ik er toch nog maar eens een berichtje uit:
NIEUWS????????????
Gerhard
NIEUWS????????????
Gerhard
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Het is inderdaad tegen beter weten in. En als ze niet heel snel klaar zijn, is het door de concurrentie achterhaald.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ze hadden nooit de vooraankondiging moeten plaatsen als men het platform niet binnen zeer afzienbare tijd had kunnen lanceren. Bij mij komt dit het imago van Hypex niet ten goede.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Toch wat nieuws via een omweg ( diy audio)
"There are many projects going on, I'm not working on it right now.. but I do have an updated hardware version completely soldered on my desk.. "
"We won't update the USB audio chip.
We're using the AK4396, because the AK4395 has a end of life status."

"There are many projects going on, I'm not working on it right now.. but I do have an updated hardware version completely soldered on my desk.. "
"We won't update the USB audio chip.
We're using the AK4396, because the AK4395 has a end of life status."
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Duurt allemaal wel heel erg lang. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen van forumleden die de eerste sets aan het testen zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Daar horen we inderdaad niets meer van, misschien hebben ze iets moeten tekenen?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ik geloof dat ze het behoorlijk druk hebben met bepaalde dingen die wellicht voorrang hebben.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ja, als ze zich zouden vervelen zou het helemaal erg zijn dat het nu nog niet af is.b_force schreef:Ik geloof dat ze het behoorlijk druk hebben met bepaalde dingen die wellicht voorrang hebben.
(Meer kan ik er ook niet over zeggen
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Volgens mij niet hoor, zoals jullie wellicht weten heb ik de beta set van CarloPJB gebruikt om MOB3W een paar weken te laten spelen voordat ik mijn analoge actieve filter weer op orde had. Het werkt op zich prima, als je het eenmaal werkend hebt en daar is af en toe de hulp van Jan-Peter voor nodig. Voor de beta testers is het product prima, maar het is niet 'af' genoeg om het als eindproduct op de markt te zetten. Waarom het zolang duurt is me een raadsel.ds23man schreef:Daar horen we inderdaad niets meer van, misschien hebben ze iets moeten tekenen?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Pjotr schreef:Ja, als ze zich zouden vervelen zou het helemaal erg zijn dat het nu nog niet af is.b_force schreef:Ik geloof dat ze het behoorlijk druk hebben met bepaalde dingen die wellicht voorrang hebben.
(Meer kan ik er ook niet over zeggen)
Nou omdat bepaalde mensen hier zich afvragen waarom iets zo lang duurt.
Een bedrijf heeft zeg maar meer dingen te doen dan enkel DSPtjes maken
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Zal ik maar met een protestspandoek voor hun deur gaan staan? 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ze zijn nu toch op vakantie dus ga je gang.ds23man schreef:Zal ik maar met een protestspandoek voor hun deur gaan staan?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Jan Willem blijkbaar niet! Is eigenlijk wel een leuk vakantieprojectje voor hem!John P schreef:Ze zijn nu toch op vakantie dus ga je gang.ds23man schreef:Zal ik maar met een protestspandoek voor hun deur gaan staan?
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Sorry, dat ik het zeg, maar dit noem ik niet echt "binding houden met je doelgroep."
De beste man is hier al 3 maanden niet geweest...
De beste man is hier al 3 maanden niet geweest...
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Als DHZ'ers hun doelgroep zou zijn bestond Hypex niet meer denk ik.ray5150 schreef:Sorry, dat ik het zeg, maar dit noem ik niet echt "binding houden met je doelgroep."
De beste man is hier al 3 maanden niet geweest...
'Tis meer dat Hypex zo vriendelijk is dat zij ook de DHZ'ers ter wille zijn. Maar ik denk niet dat ze daarvan kunnen leven.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Zonder de DHZ'ers had Hypex uberhaupt niet kunnen uitgroeien tot wat het nu is...... Maar daar ga ik nu niet over uitweiden, heb ik in het verleden wel eens gedaan, heb er iets te dicht op gezeten.
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Heren,
Vanochtend hebben we overlegd over de inzet van een eerste productie serie...., ik kan nog geen ' harde' datum geven maar het moet ruim voor kerst beschikbaar zijn.
Eindelijk zicht op dit product......
Jan-Peter
Vanochtend hebben we overlegd over de inzet van een eerste productie serie...., ik kan nog geen ' harde' datum geven maar het moet ruim voor kerst beschikbaar zijn.
Eindelijk zicht op dit product......
Jan-Peter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
We hebben wel de primeur trouwens! Staat nog niet op DIYaudio 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Lekker dan ,hadden ze niet een paar maanden eerder kunnen komen met dat ding .
Ik trek hier mijn haren uit mijn kop met die Clownsound
Die dan wel weer vier weg natuurlijk
Ik trek hier mijn haren uit mijn kop met die Clownsound
Die dan wel weer vier weg natuurlijk
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Wat een welkom bericht. Ik was al aan het rondkijken naar eventuele alternatieven tot ik besloot er een telefoontje aan te wagen met Hypex. Dus voorjaar 2013 kan ik mijn project afronden 
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ik zal Jan-Willem even vragen of die een foto'tje schiet...
Sorry voor het erg lange projectduur...maar...we hadden 'nogal' wat veel klantenprojecten gehad de laatste tijd.
Sorry voor het erg lange projectduur...maar...we hadden 'nogal' wat veel klantenprojecten gehad de laatste tijd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Jan-Peter schreef:Ik zal Jan-Willem even vragen of die een foto'tje schiet...
Sorry voor het erg lange projectduur...maar...we hadden 'nogal' wat veel klantenprojecten gehad de laatste tijd.
