het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Is het niet moelijk om goed in het centrum van die gaatjes van de gaatjesplaat te boren? Of heb je er een kruistafel op? Maar dan is het nog niet echt makkelijk?
Re: het "te koop gezien" topic....
Het deksel zit op een stuk multiplex geschroefd, daarop zit het raster-alu geschroefd.
Ik gebruik een boortje met dezelfde maat als het raster. 4.5 mm.
de zaak centreerd zichzelf.
Zal straks een foto in mijn topic plaatsen.
(edit : foto : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1598400 )
Ik gebruik een boortje met dezelfde maat als het raster. 4.5 mm.
de zaak centreerd zichzelf.
Zal straks een foto in mijn topic plaatsen.
(edit : foto : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1598400 )
Laatst gewijzigd door ray5150 op vr 03 aug 2012, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
wederom goed idee Ray!
Die onthoud ik!
Ok ik stop ermee
tot een andere keer allemaal
Die onthoud ik!
Ok ik stop ermee
tot een andere keer allemaal
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/580696716
deze al langsgeweest? Tony Gee principe? Wel aardige speakers; wat zou erin zitten?
En ook een set air motion transformers.
http://link.marktplaats.nl/563063487
deze al langsgeweest? Tony Gee principe? Wel aardige speakers; wat zou erin zitten?
En ook een set air motion transformers.
http://link.marktplaats.nl/563063487
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Hier even een paar Magnepan electrostaten speakers die door een maat van me te koop zijn gezet, voor de liefhebbers hier wellicht een zeer interessante speakerset.
http://link.marktplaats.nl/586789766
Reden van verkoop is helaas een feit, en aangezien ik zoiets hier niet vaak tegenkom op het forum wou ik ze even delen.
http://link.marktplaats.nl/586789766
Reden van verkoop is helaas een feit, en aangezien ik zoiets hier niet vaak tegenkom op het forum wou ik ze even delen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat zijn mooie speakers voor weinig, de reden van verkoop is inderdaad niet zo mooi. Die speakers gaat 'ie wel vanaf komen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij Serious Sub (2x Precision Devices PD2150) van Tony Gee http://link.marktplaats.nl/588482514
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor dat geld had ik toch verwacht dat de driver ingefreesd zou zijnbas focal m180 schreef:Volgens mij Serious Sub (2x Precision Devices PD2150) van Tony Gee http://link.marktplaats.nl/588482514
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zag toevallig de advertentie staan op marktplaats, en dacht precies het zelfde. Ik had ze persoonlijk ingefreesd.ds23man schreef:Voor dat geld had ik toch verwacht dat de driver ingefreesd zou zijnbas focal m180 schreef:Volgens mij Serious Sub (2x Precision Devices PD2150) van Tony Gee http://link.marktplaats.nl/588482514![]()
![]()
"te koop gezien" .DVM ) made in Chnia met heel veel funties
Nu bij DX Deal Extreme, voor $ 33,30 DVM incl.- zelfs een Anode temperature probe!
zonder gekheid, kijk eens naar de indrukwekkende specs en verbaas je.
link1: http://dx.com/p/xlhwyb002-2-6-lcd-digit ... 415?item=1
Model: XLHWYB002
- 2.6" LCD display
- DC voltage range: 200MV / 2V / 20V / 200V /1000V ; Accuracy: ±(0.8%+3)
- AC voltage range: 2V / 20V / 200V / 700V ±(1.0%+3)
- DC current range: 2mA / 20mA / 200mA / 20A ±(1.5%+3)
- AC current range: 20mA / 200mA / 20A ±(1.5%+3)
- Resistance: 200 / 2K / 20K / 200K / 2M / 20M / 200M ohms ±(1.0%+3)
- Capacitance: 2nF/20nF/200nF/2uF/20uF ±(4.0%+5)
- Temperature measuring range: -20'C~0'C(±5.0%) / 0'C~400'C(±1%) / 400'C~1000'C(±2%)
- Frequency: 20 kHz ±(1.5%+5)
- Accessories include:
- 1 x Anode temperature probe line (91.5cm-length / Red)
- 1 x Cathode temperature probe line (91.5cm-length / Black)
- 1 x Thermocouple (99cm-length / Measuring temperature)
Ik heb een wat eenvoudiger model onlangs gekocht, verwachtte er nioet veel van, maar WRONG!.
Snelle, veelzijdiger )o.a. capaciteit meten EN ook nog eens veel nauwkeuriger dan mijn oude Fluke !
Helaas inmiddels sold/out niet zo verbazingwekkend Prijs lit onder de 10 Euro. incl, 9VDC batterij!
link2: http://dx.com/p/2-8-lcd-handheld-digita ... =1&u=48194
Helaas momenteel wel sold/out, )verbaast me nioet de prijs ligt onder de 10 Euro
zonder gekheid, kijk eens naar de indrukwekkende specs en verbaas je.
link1: http://dx.com/p/xlhwyb002-2-6-lcd-digit ... 415?item=1
Model: XLHWYB002
- 2.6" LCD display
- DC voltage range: 200MV / 2V / 20V / 200V /1000V ; Accuracy: ±(0.8%+3)
- AC voltage range: 2V / 20V / 200V / 700V ±(1.0%+3)
- DC current range: 2mA / 20mA / 200mA / 20A ±(1.5%+3)
- AC current range: 20mA / 200mA / 20A ±(1.5%+3)
- Resistance: 200 / 2K / 20K / 200K / 2M / 20M / 200M ohms ±(1.0%+3)
- Capacitance: 2nF/20nF/200nF/2uF/20uF ±(4.0%+5)
- Temperature measuring range: -20'C~0'C(±5.0%) / 0'C~400'C(±1%) / 400'C~1000'C(±2%)
- Frequency: 20 kHz ±(1.5%+5)
- Accessories include:
- 1 x Anode temperature probe line (91.5cm-length / Red)
- 1 x Cathode temperature probe line (91.5cm-length / Black)
- 1 x Thermocouple (99cm-length / Measuring temperature)
Ik heb een wat eenvoudiger model onlangs gekocht, verwachtte er nioet veel van, maar WRONG!.
Snelle, veelzijdiger )o.a. capaciteit meten EN ook nog eens veel nauwkeuriger dan mijn oude Fluke !
Helaas inmiddels sold/out niet zo verbazingwekkend Prijs lit onder de 10 Euro. incl, 9VDC batterij!
link2: http://dx.com/p/2-8-lcd-handheld-digita ... =1&u=48194
Helaas momenteel wel sold/out, )verbaast me nioet de prijs ligt onder de 10 Euro
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
Daar zie je door het doek wat erachter zit toch niks vands23man schreef:Ze glimmen aan de achterkant!
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
wow.... die jamo's heb ik alleen maar bijzonder goede verhalen over gelezen. twee seas middentoners en tweeters erbij en je kan ze zelf nabouwen. scheelt een slordige 2000 euro per speaker!bartsegers schreef:
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
het is dat al zat te doen heb maar ik zou die woofers niet laten liggen als ik ook maar iets in die richting zou gaan doen...
Niet duur voor een mooie blaffer
Niet duur voor een mooie blaffer
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: het "te koop gezien" topic....
En dan gelijk 8 stuks...
Echt een serieus mooi membraan ook, met die papierpulp!
Echt een serieus mooi membraan ook, met die papierpulp!
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
papierpulp met carbonvezels versterkt denk ik. Net als Scanspeak
Ik heb de grootste moeite mijn koopneiging te onderdrukken. Het is dat ik al weer veel te veel gekocht heb, maar anders....
Ik heb de grootste moeite mijn koopneiging te onderdrukken. Het is dat ik al weer veel te veel gekocht heb, maar anders....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Mannen, ik heb de verwijzingen naar lach/huil-advertenties op marktplaats.nl ondergebracht in het marktplaats grollentopic, zodat we dit topic kunnen behouden voor kooptips.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Had nooit gezien dat dit 'onderwerp' er was.
Maak er dan maar een 'sticky' van...
Maak er dan maar een 'sticky' van...
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit is nog eens een echt leuke veiling. Zoiets kom je maar zelden tegen.
http://www2.ppauctions.com/auction.php?id=71
http://www2.ppauctions.com/auction.php?id=71
Re: het "te koop gezien" topic....
De BBC World Service wordt ook niet iedere dag opgeheven...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Opgeheven??? Ze zijn verhuisd!ray5150 schreef:De BBC World Service wordt ook niet iedere dag opgeheven...
Re: het "te koop gezien" topic....
Oh...er gaat zoveel weg dat ik ervan uitging dat het opheffingsuitverkoop is...ds23man schreef:Opgeheven??? Ze zijn verhuisd!ray5150 schreef:De BBC World Service wordt ook niet iedere dag opgeheven...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Ze hebben gewoon alle rotzooi achtergelaten! Alles spliksplinternieuw in de nieuwe studio's!
