De programmacode vordert goed. Pièce de résistance is de handmatige instelling van de DPLL Bandwidth middels een balkje.
Nu alleen nog de leerfunctie voor de remote implementeren en hier en daar wat kleine dingetjes.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Wat? Standaard volume instelbaar maken? Of aanpasbare namen voor de ingangen en startuptekst?knuisje schreef:hier en daar wat kleine dingetjes.
ik wil ook een knopje zodat ie opstijgt !!Vinculum schreef:Wat? Standaard volume instelbaar maken? Of aanpasbare namen voor de ingangen en startuptekst?knuisje schreef:hier en daar wat kleine dingetjes.
Allemaal dingen die te lastig zijn om instelbaar te maken. Rechtstreeks in de broncode aanpassen is echter een fluitje van een cent, daar komen we wel uit.Vinculum schreef:Wat? Standaard volume instelbaar maken? Of aanpasbare namen voor de ingangen en startuptekst?
Nu nog een kassie er om heenknuisje schreef:Vandaag de remote leerfunctie geïmplementeerd. Het gehele menu is nu gereed.
Hup doorwerken Vinculum.knuisje schreef:De bijbehorende bouwinstructie is in concept gereed en ligt bij forumcollega Vinculum ter review.
Ik houd me nog steeds aanbevolenknuisje schreef:Ondertussen ben ik bezig met het samenstellen van kitjes en het solderen van een aantal dac-prints. Zodra ik er een paar gereed heb zal ik ze te koop aanbieden.