Dus ik mag weer opnieuw beginnen...
Nu wil ik voor mijn nieuwe auto op termijn een sub maken, puur voor ondersteuning van het laag, dus hoeft niet super hard...
Heeft iemand goede ervaring met een bepaalde woof die het goed doet in een kleine kast (ong. 20l (hoe kleiner hoe beter)), 40-50 hz is laag genoeg.
Ik heb liever niet weer zo'n grote kast in m'n bagageruimte.
Ik heb de zoek functie geprobeerd, maar kennelijk wordt er in vrij veel posts sub en auto genoemd...

