aarden geanodiseerde alu kast
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: aarden geanodiseerde alu kast
De min of nul van je voeding, niet van de lichtnetaansluiting!!!!!!! Als je een asymmetrische voeding hebt is de min je nul of je groundreferentie, bij een symmetrische voeding heb je een + en een - en een nul. De nul is dan je groundreferentie!
Hoe kom je op het idee?nl3prc schreef:Volgens mij hebben ze het over de NUL fase van De NETSPANNINGEn natuurlijk je kast ergens aan je voedingsnul hangen!
En niet over de MIN van je VOEDING deze loopt immers via een TRAFO en is daarom ook gescheiden van het NET
Oh ja van die nettransformatorloze buizenversterkers natuurlijk
Huhds23man schreef:En natuurlijk een KARTELRING gebruiken natuurlijk![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Vandaag nietPjotr schreef:Huhds23man schreef:En natuurlijk een KARTELRING gebruiken natuurlijk![]()
![]()
Geen siliconenkit?
Nou nee ik dacht dat er stond nergens ik had het gewoon verkeerd gezienPjotr schreef:Hoe kom je op het idee?nl3prc schreef:Volgens mij hebben ze het over de NUL fase van De NETSPANNINGEn natuurlijk je kast ergens aan je voedingsnul hangen!
En niet over de MIN van je VOEDING deze loopt immers via een TRAFO en is daarom ook gescheiden van het NET![]()
Oh ja van die nettransformatorloze buizenversterkers natuurlijkMaak je geen zorgen, (herhaling) alles boven de 12V is voor HJ hoogspanning