Vifa premium 11

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
André F
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 13 jul 2012, 20:03

Vifa premium 11

Bericht door André F »

Ben vandaag eens met een nieuw project begonnen, Vifa Premium 11. :D
En ben daarvoor maar eens naar Speakerland in Oss gereden.
Wat je daar voor een luister aanbod aan speakers aantreft is niet mis zeg. :shock:
En ze hebben daar echt alle tijd voor je.
Inmiddels ben ik al druk bezig met het op maat zagen van het hout.
Bijlagen
speakerland oss 012.JPG
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14142
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Vifa premium 11

Bericht door Walt »

Mooi compleet setje zo, het filter bevat fraaie componenten, ziet er goed uit!

Groetjes Walter
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Vifa premium 11

Bericht door wouter »

Hoi Andre,

Mooi setje, ik ga het volgen!
Straks met een hoop meer ervaring de BNS er naast. Kun je kijken of je daar filtertechnisch tevreden over bent. En dan heb ik het niet over de componenten maar de filtering.

Hoe worden de looks van dit setje?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Vifa premium 11

Bericht door dre »

ik heb ze ook gehad en het is echt een zeer fraai speakertje! 8)
EJH
Berichten: 66
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 21:12
Locatie: herveld

Re: Vifa premium 11

Bericht door EJH »

Ik heb ze ook,klinkt heerlijk 8)
Gebruikersavatar
JeroenGRT
Berichten: 344
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 23:16

Re: Vifa premium 11

Bericht door JeroenGRT »

Ik heb ze ook gehad, erg mooi!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”