Dat bedoel ik maarray5150 schreef:Nee, dat zit vaak een stuk strakker in elkaar...rjmulder schreef:Het is in ieder geval duidelijk geen zelfbouw![]()
Labvoedingen en dergelijke.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Ik zou wel 's willen weten , dat was toch met een "C"
Of gaat 't over een andere Jules
.
Anne
Of gaat 't over een andere Jules
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Zal de volgende keer speciaal voor jou vaseline op de lens smeren!ray5150 schreef:
Die onscherpe foto's helpen ook niet echt mee...
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Volgens mij zit ie al vol vette vingersds23man schreef:Zal de volgende keer speciaal voor jou vaseline op de lens smeren!ray5150 schreef:
Die onscherpe foto's helpen ook niet echt mee...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Ben eerst even mijn werkplek aan het reorganiseren en zak daarna het chinese stuk folklore aan de meetapparatuur hangen! 
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Met al die grappen en grollen zijn we nog niet veel wijzer (of lukt dat toch nooit
)
Doet ie het of doet ie het niet en hoe goed (slecht
)
Want schots en scheve weerstanden,ach beter een scheve weerstand op de goeie plaats dan mooi recht waar ie niet moet.
Anne
Doet ie het of doet ie het niet en hoe goed (slecht
Want schots en scheve weerstanden,ach beter een scheve weerstand op de goeie plaats dan mooi recht waar ie niet moet.
Anne
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Zo zien de foto's er wel goed uit, maar als ik er op klik krijg ik een plaat van een vierkante meter te zien...
Heeft totaal geen zin op een 19 inch scherm, beter om ze effe door de kompressor te jagen zodat je een honderd kb overhoud.
Vind de server-beheerder ook een stuk fijner...
Heeft totaal geen zin op een 19 inch scherm, beter om ze effe door de kompressor te jagen zodat je een honderd kb overhoud.
Vind de server-beheerder ook een stuk fijner...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Gut gut, zijn de foto's eindelijk aangepast voor mensen met een leesbril, is het weer niet goed! 
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Heb je er een volledig schema bij gekregen, want ik ben wel benieuwd hoe ze het potentiaalverschil oplossen naar de meters en bij serie/parallel schakeling?
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Maar het is een schattig Chinees breiwerkje, dat moet gezegdds23man schreef:Gut gut, zijn de foto's eindelijk aangepastvoordoor mensen met een leesbril, is het weer niet goed!
Wat ga je er eigenlijk mee doen? De tuinverlichting aansteken als ik op de foto's af mag gaan?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Pjotr schreef:Maar het is een schattig Chinees breiwerkje, dat moet gezegdds23man schreef:Gut gut, zijn de foto's eindelijk aangepastvoordoor mensen met een leesbril, is het weer niet goed!
Wat ga je er eigenlijk mee doen? De tuinverlichting aansteken als ik op de foto's af mag gaan?
Zolang ie het doet, doet ie het...... En als hij er mee op houdt dan hebben we een leuke basis voor een zelfbouwvoeding! 110 euri voor een kast, 2 trafo's, meters, aansluitingen en potmeters is niet veel!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
mtb schreef:Heb je er een volledig schema bij gekregen, want ik ben wel benieuwd hoe ze het potentiaalverschil oplossen naar de meters en bij serie/parallel schakeling?
Stond al in een eerder posting:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/84197
Is een gedeelte....
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Dat is waar. Voor dat geld scharrel je zelf geen trafo's, koelprofiel en een kast bij elkaar. Van die potmeters zou ik mij niet al te veel voorstellen.ds23man schreef:Zolang ie het doet, doet ie het...... En als hij er mee op houdt dan hebben we een leuke basis voor een zelfbouwvoeding! 110 euri voor een kast, 2 trafo's, meters, aansluitingen en potmeters is niet veel!
Hoe komt nou die deuk in het profiel? Ziet er niet uit.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Die deuken zijn standaard.......... De potmeters vallen wel mee, de volt regelaar is een degelijke 10 slagen pot!
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Totdat ie gaat rammelen en denderends23man schreef:Die deuken zijn standaard.......... De potmeters vallen wel mee, de volt regelaar is een degelijke 10 slagen pot!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Dat merken we dan wel weer en pleuren we er anderen in!
In de gebruiksaanwijzing zit een beschrijving van de werking van regelaarbordjes, als er belangstelling voor is kan ik daar wel even een fotootje van maken. Mijn scanner is al jaren stuk en aangezien ik nooit wat te scannen heb.......
In de gebruiksaanwijzing zit een beschrijving van de werking van regelaarbordjes, als er belangstelling voor is kan ik daar wel even een fotootje van maken. Mijn scanner is al jaren stuk en aangezien ik nooit wat te scannen heb.......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
ray5150 schreef:Maar doe ie het nou ook ?
Ja, hij doet het.... moet nog wat tests en metingen doen maar kom daar niet aan toe door de virusstrijd op mijn hoofd pc
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28478
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
ray5150 schreef:Heb je ook een kont PC dan ?
Ja twee, voor elke bil 1!
