Zal al wel weer verdwenen zijn ook..FR_Aad schreef:Er dwarrelt weer stof neer in Nijkerk.
moet het onderwerp niet aangepast worden naar:
[looooooooooooonnnnnggggterm] Galactica's MKII....
Kees
Moderator: Beheerdersteam
Zal al wel weer verdwenen zijn ook..FR_Aad schreef:Er dwarrelt weer stof neer in Nijkerk.
ToTo schreef:Ik had ook niet anders van je verwacht
Er zit weer stof in de stofzuigerzak in Nijkerkaudiomanics schreef:Zal al wel weer verdwenen zijn ook..FR_Aad schreef:Er dwarrelt weer stof neer in Nijkerk.
moet het onderwerp niet aangepast worden naar:
[looooooooooooonnnnnggggterm] Galactica's MKII....
Kees
ik organiseer wel een luisteravond, hopelijk komen er genoeg opdagen om ze naar beneden te sjouwen.meiborg schreef:Je hebt straks wel een pot amfetaminen nodig als je ze op de juiste plek gaat zetten![]()
Mvg Reinder
hey Marcus,Hondasnl schreef:Schroeven in zo'n geval is dan een uitkomst als je het toch niet ziet.
Ha Walter,Walt schreef:Schroeven lijken me een nette oplossing. Deuvels kunnen alleen centreren maar de platen niet op elkaar vast trekken... dus die hebben in dat opzicht geen nut lijkt me.
Groetjes Walter
Dat is de manier, als je niet klemt maar schroeft.MechanicalAnimal schreef:Of heb jij de schroefgaten van de bovenste plaat zo geboort dat het schroefdraad daar geen vat heeft en zodoende bij het inschroeven de onderste plaat tegen de bovenste aantrekt?
Hallo,MechanicalAnimal schreef:Ha Walter,
dat ben ik me bewust, vandaar dat ik ook gebruik maak van een behoorlijk aantal deuvels. Ik klem bewust deze baffles iets meer aan de randen aangezien daar waar geen deuvels zitten straks de openingen voor de drivers komen. De verlijming aan de randen is derhalve het belangrijkst.
MechanicalAnimal schreef:hey Marcus,Hondasnl schreef:Schroeven in zo'n geval is dan een uitkomst als je het toch niet ziet.
kun je ff uitleggen hoe je dat doet dan? Want ik heb op diverse plekken ook schroeven gebruikt (daar waar ik kon) maar dan nog zit ik nog met het probleem dat je voordat je schroeft eerst klemkracht moet uitoefenen met een lijmklem en dan fixeert, toch?
Of heb jij de schroefgaten van de bovenste plaat zo geboort dat het schroefdraad daar geen vat heeft en zodoende bij het inschroeven de onderste plaat tegen de bovenste aantrekt?
En in hoeverre zou dit in de buurt komen van de kracht van een lijmklem?
ps: gebruik jij nog een lijmkam trouwens? of werk jij zoals op de foto? Ik vlak de lijm in zijn geheel uit over het oppervlakte met lijmkam #1.