A-open Moederbord met een buisje er op.

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door hrscharft »

Hey iedereen,

wist zo gauw even niet waar dit neer te zetten maar kwam vandaag dit tegen op marktplaats.

Een moederbord van A-open met een buisje er op voor het geluid.
Iemand van jullie dit misschien al eerder gezien en zo ja, is het wat? Wel een aparte combi de electronica van de pc samen met die goeie oude buizen tech.

http://tweakers.net/reviews/386/3/aopen ... eview.html
bestandsbron:<br />http://ic.tweakimg.net/ext/i/1053357533.jpg
bestandsbron:
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1053357533.jpg
Wel ERG vies trouwens die blauwe ledjes er zo onder.
bestandsbron:<br />http://ic.tweakimg.net/ext/i/1053357534.jpg
bestandsbron:
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1053357534.jpg
bestandsbron:<br />http://ic.tweakimg.net/ext/i/1053357614.jpg
bestandsbron:
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1053357614.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door ds23man »

Als ik het management zou zitten van A-open, zou ik die kabouters die dat verzonnen hebben met een hele grote rotschop de straat opschoppen! :twisted:

Wat een verspilling van ontwerp en productie resources! :shock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door Pjotr »

Is ook gebeurd :lol: Volgens mij wordt dat bord allang niet meer gemaakt.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door TubeHead »

Opzich geen slecht idee natuurlijk. Maar een externe Pre-ampje werkt beter... vooral als je na enkele jaren een nieuwe mobo nodig hebt :P
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door Marp »

Volgens mij stamt het 1e AOpen board met buis alweer uit 2003: een periode waarin de buis sterk bezig was met zijn revival, en tevens de term High End in opkomst was. Die associatie leefde toen nogal.

Over die boards met hun minibuisjes kwam ik eigenlijk nooit meer dan gematigd enthiousiasme tegen, maar kennelijk was de afzetmarkt groot genoeg om de productie voort te zetten. Geen idee hoe de huidige boards het doen, maar als ik buizen wilde toepassen was dat in een versterker buiten de computer.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door Pjotr »

'Tis net zo'n gimmick als al die neonbuizen voor in de PC en ventilatoren met ledjes :lol:
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: A-open Moederbord met een buisje er op.

Bericht door hrscharft »

Als er nog iemand is die er eentje wilt hebben....
op dit moment staat er een te koop voor 20 euro op mp.

Misschien een leuk experimenteergeval.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”