Hey iedereen,
wist zo gauw even niet waar dit neer te zetten maar kwam vandaag dit tegen op marktplaats.
Een moederbord van A-open met een buisje er op voor het geluid.
Iemand van jullie dit misschien al eerder gezien en zo ja, is het wat? Wel een aparte combi de electronica van de pc samen met die goeie oude buizen tech.
http://tweakers.net/reviews/386/3/aopen ... eview.html
Wel ERG vies trouwens die blauwe ledjes er zo onder.
A-open Moederbord met een buisje er op.
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: A-open Moederbord met een buisje er op.
Als ik het management zou zitten van A-open, zou ik die kabouters die dat verzonnen hebben met een hele grote rotschop de straat opschoppen!
Wat een verspilling van ontwerp en productie resources!
Wat een verspilling van ontwerp en productie resources!
Re: A-open Moederbord met een buisje er op.
Is ook gebeurd
Volgens mij wordt dat bord allang niet meer gemaakt.
Re: A-open Moederbord met een buisje er op.
Opzich geen slecht idee natuurlijk. Maar een externe Pre-ampje werkt beter... vooral als je na enkele jaren een nieuwe mobo nodig hebt 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: A-open Moederbord met een buisje er op.
Volgens mij stamt het 1e AOpen board met buis alweer uit 2003: een periode waarin de buis sterk bezig was met zijn revival, en tevens de term High End in opkomst was. Die associatie leefde toen nogal.
Over die boards met hun minibuisjes kwam ik eigenlijk nooit meer dan gematigd enthiousiasme tegen, maar kennelijk was de afzetmarkt groot genoeg om de productie voort te zetten. Geen idee hoe de huidige boards het doen, maar als ik buizen wilde toepassen was dat in een versterker buiten de computer.
Over die boards met hun minibuisjes kwam ik eigenlijk nooit meer dan gematigd enthiousiasme tegen, maar kennelijk was de afzetmarkt groot genoeg om de productie voort te zetten. Geen idee hoe de huidige boards het doen, maar als ik buizen wilde toepassen was dat in een versterker buiten de computer.
Re: A-open Moederbord met een buisje er op.
'Tis net zo'n gimmick als al die neonbuizen voor in de PC en ventilatoren met ledjes 
Re: A-open Moederbord met een buisje er op.
Als er nog iemand is die er eentje wilt hebben....
op dit moment staat er een te koop voor 20 euro op mp.
Misschien een leuk experimenteergeval.
op dit moment staat er een te koop voor 20 euro op mp.
Misschien een leuk experimenteergeval.
