Ik ben wel aan het kijken voor een ander project. Bijvoorbeeld een setje tweedehands speakers om op te knappen.
SB Acoustics tweeweg monitor bouwtopic
Moderator: Beheerdersteam
Re: SB Acoustics tweeweg monitor bouwtopic
Ik geef niet op hoor, ik stel het alleen uit voor onbepaalde tijd.
Ik ben wel aan het kijken voor een ander project. Bijvoorbeeld een setje tweedehands speakers om op te knappen.
Ik ben wel aan het kijken voor een ander project. Bijvoorbeeld een setje tweedehands speakers om op te knappen.
Re: SB Acoustics tweeweg monitor bouwtopic
dan laat je toch een pakketje zagen,of je koopt kant en klare kasten.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: SB Acoustics tweeweg monitor bouwtopic
dre schreef:dan laat je toch een pakketje zagen,of je koopt kant en klare kasten.
+1
gewoon naar de lokale meubelmaker/keukenbouwer, die maken zo'n bouwpakketje in een poep&zucht als je de bouwtekening hebt, vraag even naar vochtwerend MDF of één met een harde persing en you're back in business.
die tijd die je in het opfrissen van een setje steekt kun je beter besteden aan het project waar je je zinnen op hebt gezet
Re: SB Acoustics tweeweg monitor bouwtopic
Helaas heren, de speakerunits zijn verkocht en ook de projectplannen zijn op de lange baan geschoven. Toch bedankt voor de opbeurende woorden!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: SB Acoustics tweeweg monitor bouwtopic
Jammer Bart.
ik hoop je weer eens te mogen verwelkomen hier als je besluit nog eens een project te starten
Tussen mijn 1ste bouwsels en mijn huidige project zit ook meer dan 15 jaar
hopelijk TOT ZIENS!
ik hoop je weer eens te mogen verwelkomen hier als je besluit nog eens een project te starten
Tussen mijn 1ste bouwsels en mijn huidige project zit ook meer dan 15 jaar
hopelijk TOT ZIENS!
