Smileys
Moderator: Beheerdersteam
Re: Smileys
Daar ben ik het mee eens.
Zo hebben we te weinig smilies voor als het eens tegenzit:



Of als je je moeite hebt om je mond te houden in een topic over bijvoorbeeld magische netsnoeren
:

Verder op een forum als ZBA, kan de nerd natuurlijk niet ontbreken:

Zo hebben we te weinig smilies voor als het eens tegenzit:



Of als je je moeite hebt om je mond te houden in een topic over bijvoorbeeld magische netsnoeren

Verder op een forum als ZBA, kan de nerd natuurlijk niet ontbreken:

