[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
@M.A.: wat versta jij onder "longterm"? 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Getverdemme, sta ik ineens op pagina 4
Winterstopje en daarna nog even geen zin gehad
maar nu begint het weer te jeuken
In de tussentijd even kunnen nadenken over wat vervolgstappen in de verdere bouw.
Ook onderstaande tip van Dre maar even in mijn topic plempen zodat ik het allemaal niet zelf hoef te onthouden
I'll keep y'all posted
Winterstopje en daarna nog even geen zin gehad
In de tussentijd even kunnen nadenken over wat vervolgstappen in de verdere bouw.
Ook onderstaande tip van Dre maar even in mijn topic plempen zodat ik het allemaal niet zelf hoef te onthouden
Uit het Sentinel-topic van Frans, die beplakt zijn kasten ook met 3mm MDF.dre schreef:
I'll keep y'all posted
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Daar istie weer!!! (Ik begon me serieus zorgen te maken) 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
tja,inhalen lijkt me niet meer aan de orde! 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik kreeg ook net een berichte op mn hotmail haha!
Ik dacht, dit kan niet waar zijn haha!
Ik dacht, dit kan niet waar zijn haha!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hallo Fanclub
Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn
.........en zelfs binnen de 4 minuten
Ik ga gestaag weer lekker verder
Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn
Ik ga gestaag weer lekker verder
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
wat is gestaag bij jouw?MechanicalAnimal schreef:Hallo Fanclub![]()
Leuk dat jullie er allemaal weer bij zijn.........en zelfs binnen de 4 minuten
![]()
Ik ga gestaag weer lekker verder
ha!
-> langzaam maar zeker!
als het maar af komt zou ik zeggen
edit: foto added
Laatst gewijzigd door Lnsadnoh op zo 20 mei 2012, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik wacht alvast op de nieuwe foto's van de vorderingen. 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Welkom boven water.
Zat gisteren nog aan je te denken. Gelukkig niets aan het handje.
Genoeg geleuterd!! Verder met die handel!!
Zat gisteren nog aan je te denken. Gelukkig niets aan het handje.
Genoeg geleuterd!! Verder met die handel!!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
dre schreef:ja,tot ziens maar weer!
soort lange termijn gestaagHondasnl schreef:wat is gestaag bij jouw?
ha!
-> langzaam maar zeker!
morgen nog ff laatste dagje bouwvakkers en dan gestaag weer even 's avonds een wat doen. De werkbank is reeds opgeruimdrho schreef:Ik wacht alvast op de nieuwe foto's van de vorderingen.
pics volgens opzekers weer vanzelf!
Ha Ruud, ik had er ff de kracht niet meer voorToTo schreef:ik dacht al waar blijf je.
Alles wel hoor, thanks!.....motivatie is weer aanwezigFR_Aad schreef:Welkom boven water.![]()
Zat gisteren nog aan je te denken. Gelukkig niets aan het handje.
Genoeg geleuterd!! Verder met die handel!!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Is dat wel zo?Alles wel hoor, thanks!.....motivatie is weer aanwezig
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ja hoor, hij is alleen af en toe bezig met andere dingen.
Zoals wat draadjes solderen in mijn Range Rover
Zoals wat draadjes solderen in mijn Range Rover
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ToTo schreef:Ja hoor, hij is alleen af en toe bezig met andere dingen.
Zoals wat draadjes solderen in mijn Range Rover
Delegeren die handel
(wel gaaf zo een R.R. natuurlijk!, ...)
Laat je niet gek maken M.A.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Komt allemaal goed.
Maarten: Russisch aan kerel
Maarten: Russisch aan kerel
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
zo, na een regenachtige 3 weken in Wales de zaag maar weer eens opgepakt
Van de 2de topkast moest de achterzijde nog gezaagd worden, dus daar maar eens mee begonnen om de bouw weer op te pakken, en na een aantal cd's op klusvolume te hebben geluisterd op zolder was de zaag er eindelijk doorheen
Van de 2de topkast moest de achterzijde nog gezaagd worden, dus daar maar eens mee begonnen om de bouw weer op te pakken, en na een aantal cd's op klusvolume te hebben geluisterd op zolder was de zaag er eindelijk doorheen
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Heel mooi man.
Maar mis ik niet iets?
Of ga je de units draadloos aansturen?
Maar mis ik niet iets?
Of ga je de units draadloos aansturen?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dat gaat weer goed komen.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Da's wel beter. Heb je ook geen probleem meer om uit te zoeken welke kabel beter klinkt.ToTo schreef:Maar mis ik niet iets?
Of ga je de units draadloos aansturen?
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Go Maarten, go maarten, go Maarten 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Op het gemakkie Maarten, 1 ding tegelijk
.
Ziet er weer goed uit!
Ziet er weer goed uit!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hee, goed nieuws!
Er dwarrelt weer stof neer in Nijkerk.
Er dwarrelt weer stof neer in Nijkerk.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
zeker jongens, bedankt voor de aanmoedigingen! Aankomende week lekker nog vakantie dus kan weer een hoop doen.

Ik heb in de individuele platen waaruit de topkast bestaat al de uitsparingen gemaakt die de kabeldoorvoer vormen, behalve de laatste 3 geloof ik, maar ik heb alles gedocumenteerd dus ik kan zo opzoeken waar de doorvoer uitkomt om vanaf de achterzijde de opening te makenToTo schreef:Maar mis ik niet iets?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik had ook niet anders van je verwacht 
