Maar ik dacht ook even dat je met mij de draak stak omdat ik de losse einden van de foliespoelen met grijze gaffa heb overtrokken
Groetjes Walter
Moderator: Beheerdersteam
Walt schreef:. Volgens mij maak jij niet vaak filters anders had je wel gezien dat dit filter prima is opgebouwd.
stierenpoep...Walt schreef:. Een printplaat breek zo af onder het gewicht van al dat koper![]()
zoiets moet inderdaad over verschillende printen verdeeld worden, meestal doe ik dan laag, mid en hoog apart.Walt schreef:Als je een printplaat voor Dre moet gaan maken wordt het in ieder geval een fors printje!
Een klassieke denkfout, per mm spoorbreedte kun je ongeveer 1 Ampere sturen, door een spoor van 25 mm gaat dus een flink vermogen.[/quote]Walt schreef:Toch denk ik dat Dre liever hard-wired heeft met lekker dikke draden in plaats van dunne koperbanen.
Als het aan Walt ligt schroef je de print ook met minstens M8 bouten vastray5150 schreef:Een klassieke denkfout, per mm spoorbreedte kun je ongeveer 1 Ampere sturen, door een spoor van 25 mm gaat dus een flink vermogen.Walt schreef:Toch denk ik dat Dre liever hard-wired heeft met lekker dikke draden in plaats van dunne koperbanen.
Ja, en ook nog in RVS, Peter, anders gaan ze roesten...Pjotr schreef:Als het aan Walt ligt schroef je de print ook met minstens M8 bouten vast..
Zou je denken? Dan je Pass ook maar gaan hard wiren en je mediaplayer en je CD speler enz. enz.dre schreef:ach,de meningen verschillen enorm op dat gebied..............
er wordt verteld dat hardwired beter klinkt......
Ray kan wel wat hoordre schreef:
ik weet alleen niet of ray ook gaatjes voor tiewraps wil maken.....