Mijn vragen:
Wat is volgens jullie de beste wijze om de 220V die mijn versterker binnenkomt te verdelen over 5 SMPS voedingen?
Met twee voedingen is het me nog gelukt om de kabels samen in een faston te proppen. Met 5 stuks gaat dat niet meer.
Verder vraag ik me af of het klopt dat ik de 12v trigger van mijn voorversterker kan koppelen aan pin J5:1 van de SMPS400. In de handleiding van de SMPS staat het volgende:
Als ik dit lees is het mijn aanname dat bij het aanzetten van de voorversterker de 12v wegvalt met als gevolg dat de SMPS aan schakelt en de UcD ook. Klopt dat? Althans: Zo werkt een 12v trigger toch? Als je de voorversterker uitschakelt dan zet hij 12v op de lijn.Applying an external DC voltage to this input will put the SMPS in standby. Both main and auxiliary output voltages will drop gradually. Removing the standby voltage will result in a normal soft
started start-up of the SMPS400. Putting the SMPS in standby also automatically release the Auto Amplifier Enable line guaranteeing pop-free shut down of the connected UcD® amplifier.