kan iemand mij vertellen of dit een beetje een goede unit is voor een high-end monitor? kan er niks over vinden. hoeveel zou deze unit nieuw gekost hebben?
tnx
http://www.seas.no/seas_line/woofers/H823.PDF
Moderator: Beheerdersteam
Ik ken deze specifieke unit ook niet, maar dit moet wel een van de betere 6,5" midbasses zijn van Seas. De conus is iets stijver dan de poly units en klinkt dus iets schoner, maar is toch dempend genoeg zodat er geen hele nare opbreekverschijnselen zijn. Darom is de units vrij makkelijk in het gebruik, simpel filter voldoet prima. De meeste 6,5" Seas poly units staan erom bekend dat ze een 'vriendelijk' geluid produceren voor een uitstekende prijs. Het eenvoudige filter zal daar ongewijfeld aan bijdragen in vergelijking met andere ontwerpen. Moeilijk te beoordelen of dit voor jou onder 'highend' valt, maar ik denk dat deze unit je niet teleurstelt voor het geld.
