Je kunt een concept opslaan met daarbij bijlagen. Maar als je later verder wilt gaan en het concept gebruiken dan zijn de bijlage verdwenen ??? Zwerven die dan stuurloos ergens op de server? Ze zijn i.i.g. dan niet terug te vinden en moet je de bijlage(n) opnieuw oploaden.
Isniezohandig...
Concept bewaren en bijlagen?
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Concept bewaren en bijlagen?
zie je de bijlagen dan ook niet meer hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/ucp.php?i ... ttachments
http://forum.zelfbouwaudio.nl/ucp.php?i ... ttachments
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Concept bewaren en bijlagen?
Bij het opslaan van een concept wordt al aangegeven dat alleen titel en bericht worden opgeslagen, en dat andere elementen worden verwijderd. Het klopt dus dat attachments niet bewaard blijven.
Wat me wel bevreemd is dat zowel het bestand als de thumbnail op de server blijft staan (zie onder). Overigens is aan te bevelen om die afbeeldingen niet meer te gebruiken, maar ze opnieuw als attachment bij te voegen bij de definitieve plaatsing. Berichtloze bijlagen worden namelijk wel eens opgeruimd tijdens forumonderhoud.
Thumbnail is blijven bestaan:

Attachment eveneens:

Wat me wel bevreemd is dat zowel het bestand als de thumbnail op de server blijft staan (zie onder). Overigens is aan te bevelen om die afbeeldingen niet meer te gebruiken, maar ze opnieuw als attachment bij te voegen bij de definitieve plaatsing. Berichtloze bijlagen worden namelijk wel eens opgeruimd tijdens forumonderhoud.
Thumbnail is blijven bestaan:
Attachment eveneens:
Re: Concept bewaren en bijlagen?
Ok, dat was niet direct zo duidelijk. Zou wel handig zijn om een concept met bijlage en al te kunnen bewaren maar ik snap dat dat ook weer zo zijn bezwaar heeft. Denk ook niet dat het veel gebruikt wordt.
