Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
mikekiwi
Berichten: 1150 Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:
Bericht
door mikekiwi » vr 20 feb 2009, 8:11
Naam nick: mikekiwi
Naam real: Michael
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
thuissituatie op dit moment wat lastig, tegen die tijd zien we wel hoe de vlag erbij hangt...
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » vr 20 feb 2009, 12:44
TubeHead schreef: Lees het misschien over mn hoofd.. maar wanneer is het eigenlijk ?
Zaterdag 23 mei (zie:
Luisterdag V, hoofdtopic )
Martijn v
Berichten: 258 Lid geworden op: do 09 sep 2004, 20:24
Locatie: Omgeving Tilburg
Bericht
door Martijn v » vr 20 feb 2009, 18:29
Naam nick: martijn v
Naam real: Martijn
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » vr 20 feb 2009, 20:31
Nickname: Robert D
Naam: Robert Daems
Dagdelen: Alle
Eten: Ja
Ik zal eens kijken of ik nog belangstellenden mee kan slepen.
Hoe zit het met ruimte voor het geval ik iets wil laten zien / horen?
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » vr 20 feb 2009, 20:36
Hoi Robert,
kijk eens de andere topics van deze 5e luisterdag in. Dan kun je zien hoe het een beetje werkt. In ieder geval vinden wij het heel erg fijn als je wat wil laten zien/horen! Laat dit ff weten in het betreffende topic.
jan
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » za 21 feb 2009, 10:26
Asterduc
Name: Ed
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » za 21 feb 2009, 10:28
Mischa72
Mischa Gielen
Ik heb geen vrienden
ochtend/middag
Mee-eten; nee
Groeten,
Mischa
danielv
Berichten: 613 Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn
Bericht
door danielv » za 21 feb 2009, 11:50
mischa72 schreef: Mischa72
Mischa Gielen
Ik heb geen vrienden
ochtend/middag
Mee-eten; nee
Groeten,
Mischa
aah mischa, heb je echt geen vrienden
het hele zba forum toch
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » za 21 feb 2009, 12:01
Dank voor deze steun Daniel
Maar goed, die zijn al op de dag aanwezig
Groeten,
Mischa
Martijn H
Berichten: 3210 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam
Bericht
door Martijn H » za 21 feb 2009, 12:02
Naam nick: Montana
Naam real: Martijn
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
Tommy
Berichten: 296 Lid geworden op: do 15 feb 2007, 10:45
Locatie: Noordwijk
Bericht
door Tommy » za 21 feb 2009, 14:48
Naam nick: Tommy
Naam real: Tom
Dagdelen: alle
Mee-eten: nee
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 21 feb 2009, 16:13
Hoeft ook niet, je hebt ons al.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » za 21 feb 2009, 16:14
Naam nick: martijn m
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
indoubt
Berichten: 1352 Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city
Bericht
door indoubt » zo 22 feb 2009, 21:44
indoubt, alle dagdelen plus eten
TubeHead
Berichten: 1949 Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem
Bericht
door TubeHead » ma 23 feb 2009, 2:12
welke dag valt dit eigenlijk ?
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » ma 23 feb 2009, 8:58
TubeHead schreef: welke dag valt dit eigenlijk ?
Marp schreef: TubeHead schreef: Lees het misschien over mn hoofd.. maar wanneer is het eigenlijk ?
Zaterdag 23 mei (zie:
Luisterdag V, hoofdtopic )
voor dat kleine beetje extra duidelijkheid:
Zaterdag 23 mei
valt niet mee, dat scrollen en even teruglezen...
TubeHead
Berichten: 1949 Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem
Bericht
door TubeHead » ma 23 feb 2009, 9:06
sorry.... kats overheen gelezen
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » ma 23 feb 2009, 19:21
CarloPJB
Carlo
alle dagdelen
mee eten
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509 Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:
Bericht
door doppedoos » do 26 feb 2009, 16:16
Jiha! daar is die weer!
Naam nick: Doppedoos&daddy
Naam real: Simon&Fred
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
Ook ditmaal weer onder voorbehoud ivm mijn ziekte en de daarbij behorende verbouwing/aanpassing van het huis die nu in volle gang is! Dit Mega project zou dan net wel /of net niet af moeten zijn???
Maar heb er enorm veel zin in!!
Groet, Simon
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » do 26 feb 2009, 16:19
Hey Simon,
Het zou jammer zijn als we jullie kennis daar zouden moeten missen. Uiteraard hebben we begrip voor je situatie en moet het geen verplichting worden, maar ik denk dat je er aan te reactie te zien weer zin in hebt.
Groeten,
Mischa
daniel
Berichten: 1458 Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven
Bericht
door daniel » vr 27 feb 2009, 9:55
bij deze ook mijn inschrijving:
Daniel/Daniel/alle dagdelen/inclusief eten
harryeng
Berichten: 211 Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal
Bericht
door harryeng » vr 27 feb 2009, 11:13
Nickname: Harryeng
Name: Harry Engwirda
Dagdelen: alle
Mee-eten: Ja (ook drinken)
Pfff, nog even wachten! Harry
wol5455
Berichten: 84 Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40
Bericht
door wol5455 » za 28 feb 2009, 22:32
wol5455 wil ook komen
wol5455/wiel/O/M/event.A/NEE
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » zo 01 mar 2009, 0:29
wol5455 schreef: wol5455/wiel/O/M/event.A/NEE
Das wel een hele korte inschrjving, lijkt wel een Zwitserse bankcode?
sven
Berichten: 41 Lid geworden op: vr 06 okt 2006, 1:51
Locatie: Schriek,Belgie
Bericht
door sven » ma 02 mar 2009, 19:40
Bij deze nog een inschrijving voor 2 personen.
naam : Sven
naam : Sven (origineel)
naam vriend : Johan
naam vriend : Johan
dagdelen : ochtend /middag
mee eten : nee