het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vraag me af wat de huidige bieder er mee wil . hij heeft al div amt speakersRonkel schreef:cool schreef:misschien verkeerde draadje maar alla:2 Mundorf AMT's:
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/lui ... ind=1&fs=1
als ik de goede voor me heb
Re: het "te koop gezien" topic....
Vintage Philips bouwpakket omgeving Drenthe, geen idee of het echt een bouwpakket is maar aan de foto's te zien is dit spul direct uit de doos
http://link.marktplaats.nl/563859182
http://link.marktplaats.nl/563859182
Re: het "te koop gezien" topic....
Nog meer vintage: http://link.marktplaats.nl/563790392
Ditmaal een SEAS 3-weg bouwpakket omgeving Gelderland, ik zie op een van de foto's papieren liggen waar volgens mij de tekening(en) op staan.
Ditmaal een SEAS 3-weg bouwpakket omgeving Gelderland, ik zie op een van de foto's papieren liggen waar volgens mij de tekening(en) op staan.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zou 1 van deze 3 units iets zijn voor een line-array?
Ze zijn allemaal ongeveer 2" (5cm)
http://dx.com/p/50mm-3w-speaker-driver- ... ver-118192

http://dx.com/p/2-5w-bass-speaker-drive ... ver-109342

http://dx.com/p/2w-subwoofer-rich-bass-speaker-108644

Bij afname van 10+ stuks betaal je tussen de $2,04 (€1,64) en $2,58 (€2,08) per stuk. Daarmee kun je voor weinig een leuke (tweeter) array maken of is dit echt rommel?
Ze zijn allemaal ongeveer 2" (5cm)
http://dx.com/p/50mm-3w-speaker-driver- ... ver-118192

http://dx.com/p/2-5w-bass-speaker-drive ... ver-109342

http://dx.com/p/2w-subwoofer-rich-bass-speaker-108644

Bij afname van 10+ stuks betaal je tussen de $2,04 (€1,64) en $2,58 (€2,08) per stuk. Daarmee kun je voor weinig een leuke (tweeter) array maken of is dit echt rommel?
Re: het "te koop gezien" topic....
Zowat alles van dealExtreme is rommel
Maar het kost natuurlijk ook helemaal niets.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
de LED strips die ik van hun heb doen het anders nog steeds primacobaltjeh schreef:Zowat alles van dealExtreme is rommel ....
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
+1 Ik heb ook veel van DX maar werkt prima hoor. Maar niet alles is rommel natuurlijk. Ik weet dat je op basis van een foto niet veel kan zeggen maar toch. Denk dat ik dan toch mijn 50 Visaton SC5.9ND's moet gebruiken voor een LA... 
Re: het "te koop gezien" topic....
De een zijn dood is de ander.. Faillissementsveiling van Bult Beeld en Geluid te Zwolle.
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5450
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5450
Re: het "te koop gezien" topic....
Hopen dat ik daar nog iets van kan bemachtigen voor weinig geld 
Re: het "te koop gezien" topic....
Veel mooi spul!, eens kijken wat de Sonos kastjes doen. Maar zoals gewoonlijk zal het niet te goedkoop weg gaan denk ik zo.John P schreef:De een zijn dood is de ander.. Faillissementsveiling van Bult Beeld en Geluid te Zwolle.
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5450
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik weet niet of deze al langsgeweest is?
http://link.marktplaats.nl/578664489
Waarom heb ik het idee dat dit in de verste verte niet op een Aleph lijkt? Of mis ik wat?
http://link.marktplaats.nl/578664489
Waarom heb ik het idee dat dit in de verste verte niet op een Aleph lijkt? Of mis ik wat?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Laat Ray dit aub niet zien!aaronboumans schreef:Ik weet niet of deze al langsgeweest is?
http://link.marktplaats.nl/578664489
Waarom heb ik het idee dat dit in de verste verte niet op een Aleph lijkt? Of mis ik wat?
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb het gezien...
Waarom zou dit niet op een Aleph kunnen lijken ?
Er zijn ook mensen die die dingen in een behuizing stoppen die net lijkt op Battlestar Galactica...
Hij doet me er een beetje aan denken zoals ik ze binnen kreeg...
Waarom zou dit niet op een Aleph kunnen lijken ?
Er zijn ook mensen die die dingen in een behuizing stoppen die net lijkt op Battlestar Galactica...
Hij doet me er een beetje aan denken zoals ik ze binnen kreeg...
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Tja afgezien van de 'build quality', schakelende voedingen in een Aleph??
En die 2SD287B is ook niet classic Aleph....
Maar ik zal niet zeuren Ray, want het nou ook weer niet zo dat mijn battleship de voorpagina van Nelson's website haalt....
Toch Ray?
Ray? Ben je er nog?
Ray?
En die 2SD287B is ook niet classic Aleph....
Maar ik zal niet zeuren Ray, want het nou ook weer niet zo dat mijn battleship de voorpagina van Nelson's website haalt....
Toch Ray?
Ray? Ben je er nog?
Ray?
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja, ik ben er nog.
Ben bezig om +/- 450 gaatjes in het deksel van de Aleph te boren...
Ben bezig om +/- 450 gaatjes in het deksel van de Aleph te boren...
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Kan je niet beter een perfo-plaat nemen?
Of anders iemand met een cnc freesbank dat laten doen?
Tenminste ik neem aan dat het daar om gaat?
Of anders iemand met een cnc freesbank dat laten doen?
Tenminste ik neem aan dat het daar om gaat?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Die gaatjesplaat gebruik ik als mal, en ik heb al een deksel.
Ik ben de CNC en freesbank staat voor me...
Ik ben de CNC en freesbank staat voor me...
Re: het "te koop gezien" topic....
Jij werkt het idee van Pjotr uit dus.ray5150 schreef:Die gaatjesplaat gebruik ik als mal, en ik heb al een deksel.
Ik ben de CNC en freesbank staat voor me...
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
goed plan om een industrieplaat als boormal te gebruiken......(trouwens, wat voor een freesbank?)
Maar noeste arbeid zo op de vrijdagavond. Ik kom niet verder dan top-gear op de bank met laptop op schoot en een dikke huistijger naast me....
Maar noeste arbeid zo op de vrijdagavond. Ik kom niet verder dan top-gear op de bank met laptop op schoot en een dikke huistijger naast me....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door aaronboumans op vr 03 aug 2012, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Yep, Jij hebt een heel goed geheugen, Hans.hannesie schreef:Jij werkt het idee van Pjotr uit dus.ray5150 schreef:Die gaatjesplaat gebruik ik als mal, en ik heb al een deksel.
Ik ben de CNC en freesbank staat voor me...![]()
Re: het "te koop gezien" topic....
TV kijken is voor watjes...tis trouwens een simpele boorkolom...aaronboumans schreef:goed plan om een industrieplaat als boormal te gebruiken......(trouwens, wat voor een freesbank?)
Maar noeste arbeid zo op de vrijdagavond. Ik kom niet verder dan top-gear op de bank met laptop op schoot en een dikke huistijger naast me....
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
Val graag in de categorie 'watjes'; dan zijn de verwachtingen ook niet zo hoog 
