Weet niet of deze wel eens gepost is maar is een leuke tool om mee te spelen
http://www.stereoplay.de/tool-lautsprec ... 51234.html
Leuke tool voor de plaatsing van speakers en subs
Moderator: Beheerdersteam
-
Rob Dingen
- Berichten: 618
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 16:51
- Locatie: Gerwen
- Contacteer:
Re: Leuke tool voor de plaatsing van speakers en subs
Hoi Amanda
Krijg een leeg scherm en kan het op de site niet vinden.
Rob
Krijg een leeg scherm en kan het op de site niet vinden.
Rob
Re: Leuke tool voor de plaatsing van speakers en subs
Link werkt in zowel Firefox als Internet Exploder, misschien dat updates van Java oid nodig zijn om de app te kunnen draaien.Rob Dingen schreef:Hoi Amanda
Krijg een leeg scherm en kan het op de site niet vinden.
Rob
Re: Leuke tool voor de plaatsing van speakers en subs
Kan het zijn dat je geen Java hebt geïnstalleerd?Rob Dingen schreef:Hoi Amanda
Krijg een leeg scherm en kan het op de site niet vinden.
Rob
Deze site heeft dat namelijk nodig, ik kreeg op mijn android tablet ook een leeg scherm en op de PC geen probleem.
Edit, gelijkgestemde adviezen.
-
EricDesart
- In memoriam †
- Berichten: 67
- Lid geworden op: za 07 mei 2011, 12:03
Re: Leuke tool voor de plaatsing van speakers en subs
Je krijgt dezelfde pagina's via de sublinks van deze pagina:
http://www.hunecke.de/de/rechner/index.html (zie sublinks)
Deze rekenbladen zijn copyrighted door: Dr. Jörg Hunecke • http://www.hunecke.de"
http://www.hunecke.de/de/rechner/index.html (zie sublinks)
Deze rekenbladen zijn copyrighted door: Dr. Jörg Hunecke • http://www.hunecke.de"
