8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door meanman64 »

Ik zal deze keer wat later zijn dat ik arriveer,andere jaren altijd van de eerste geweest O:)
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door Walt »

Ik neem nog een doosje mee met allerhande GRATIS condensatoren o.a. WIMA met name voor elketrionica toepassingen, ook nog een stel spoeltjes 15mH en stuks stuks 0.77mH.

Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op za 26 mei 2012, 7:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door rho »

Lust er iemand cupcakes? :D
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door Walt »

ZEKER !!!!!!!!

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door rho »

Dan heb je geluk. :lol:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012

Bericht door rho »

Wowly schreef:
Ook in 2011 :D Het weer is weer eens splendid morgen!!!

Op zich is het handig om alvast te kijken welke pizza)'s) je zou willen hebben, hoef je morgen niet meer tijd eraan kwijt te zijn hahaha.

Even voor iedereen: ZORG ERVOOR DAT JE SET COMPLEET IS!!! niets zo vervelend als dat er onvoldoende cd-spelers zijn, of versterkers, of interlinks, od verlengsnoeren, of dempingsmateriaal
Ik kan geen hele set meebrengen. Dan zit er hier iemand zonder muziek de ganse dag.
Maar een paar speakers, een eindversterker en een bron met wat kabels heb ik toch wel bij.
... dan mis ik nog een voorversterker.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door ray5150 »

bas focal m180 schreef:
Ik weet niet of het lukt om een lekkere ijsjes mee te nemen .

Vanille is de enige smaak die ik in kan invriezen dat heel hard en koud wordt ,dus ook lang goed blijfd voor het gesmolten is , vanille maken we dagvers en veel is er niet van vandaag meer over om in te vriezen voor morgen .

Smaakjes heb ik zat maar kan ik niet invriezen , kan dus gesmolten zijn in de loop van de middag .

Morgen even overleggen met me vader of er iets is wat goed blijfd en mee kan ..

Ik beloof niets ....
Ik begrijp dat je ijcoman bent ?
Jij gaat dan vandaag veel vrienden krijgen ! :rofl:
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door Mphus »

Klaar om te gaan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Bijlagen
IMAG0424.jpg
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door asterduc »

asterduc schreef:
Henkjan schreef:
ach Ed dat valt nog wel mee, van mijn 3weg bestaat t filter alleen nog maar op papier :rofl:
mijn filter staat een stap verder, er zit zelfs al een fout in :( ... de LCR kring van één kanaal geeft een dip in de imp curve, ik vermoed dat één van de condensatoren door is. Eerst maar eens gaan slapen en morgen verder zoeken.
foutje gevonden, er zat een 0.56 weerstand in ipv een 5.6
Nu snel alles in de auto en rijden. Als de Leonidas winkel reeds open is maak ik nog een kleine stop. Tot zo.
-edit- ik breng de Lyngdorf mee maar zou ook graag een andere amp eraan willen hebben. Een buis moet wel kunnen met deze impedantie vermoed ik.
Bijlagen
Impedantie.JPG
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!

Bericht door Ronald_1 »

rho schreef:
Ik kan geen hele set meebrengen. Dan zit er hier iemand zonder muziek de ganse dag.
Maar een paar speakers, een eindversterker en een bron met wat kabels heb ik toch wel bij.
... dan mis ik nog een voorversterker.
Ik zal mijn Rotel RA-04 wel meenemen. Dat is een versterker met pre outs, zodat je deze ook als voorversterker kunt gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”