ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Nee, het is de 16e verstuurd vanuit China, de 22e op schiphol. Alles wat daarna komt is douane...........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
En ze zijn binnen!
HAHA, had ik maar een staatslot met jackpot gekocht..........
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
Nou volgens mij heb je voorlopig toch niet te klagen... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Output print opgebouwd, moet alleen relais bestellen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
De outputprintjes zijn klaar, alleen nog 4 kleine schroefjes regelen om de xlr's op de print vast te maken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Zo, vandaag even productief geweest, jaja
De outputbuffers aan de stroom gehangen en gemeten:
De volgende metingen zijn bij diverse frequenties gedaan:
Rood en geel zijn de plus en min uitgang, groen is beide kanalen digitaal in de scoop van elkaar afgetrokken

De outputbuffers aan de stroom gehangen en gemeten:
De volgende metingen zijn bij diverse frequenties gedaan:
Rood en geel zijn de plus en min uitgang, groen is beide kanalen digitaal in de scoop van elkaar afgetrokken
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Straks gaan er 4 balanced line driver printen op de post naar Amerika.
Bryan Levin ( AMB audio, Lcduino, Linuxworks) gaat te ze gebruiken in preamp samen met de Lcduino en CS3318, die klaar moet zijn voor the Burning Amp festival eind deze maand.
Bryan Levin ( AMB audio, Lcduino, Linuxworks) gaat te ze gebruiken in preamp samen met de Lcduino en CS3318, die klaar moet zijn voor the Burning Amp festival eind deze maand.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
blonde vraag: die balanced line drivers doen toch niets ander dan unbalanced naar balanced vertalen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Dat klopt, maar daar komt wat meer bij kijken dan een extra inverterend opampje toevoegen:
http://www.thatcorp.com/1600-series_Bal ... _ICs.shtml
http://www.thatcorp.com/1600-series_Bal ... _ICs.shtml
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
dan kan dalojan 'm mooi in z'n pre
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15537
inbouwen, kan die tenminste ook gebalanceerd
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15537
inbouwen, kan die tenminste ook gebalanceerd
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Ben je een datingburo begonnen????Henkjan schreef:dan kan dalojan 'm mooi in z'n pre
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=15537
inbouwen, kan die tenminste ook gebalanceerd
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Hier weer ook wat vooruitgang:
De B&G RD-50 drivers zijn binnen, morgen de profielen ophalen waar ze in komen en het belangrijkste:
De HYPEX DLCP is onderweg!
Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!
De B&G RD-50 drivers zijn binnen, morgen de profielen ophalen waar ze in komen en het belangrijkste:
De HYPEX DLCP is onderweg!
Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
Dus vanacht ligt Blonde Griet (b&g) bij jouw in bedds23man schreef:Hier weer ook wat vooruitgang:
De B&G RD-50 drivers zijn binnen, morgen de profielen ophalen waar ze in komen en het belangrijkste:
De HYPEX DLCP is onderweg!![]()
Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Nee, dat was een manco bij de zending!bas focal m180 schreef:Dus vanacht ligt Blonde Griet (b&g) bij jouw in bedds23man schreef:Hier weer ook wat vooruitgang:
De B&G RD-50 drivers zijn binnen, morgen de profielen ophalen waar ze in komen en het belangrijkste:
De HYPEX DLCP is onderweg!![]()
Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!.
Re: ULTRAZOOOM......
Backorder 
Re: ULTRAZOOOM......
Beter dan een oude lul met 7 honden.ds23man schreef:De HYPEX DLCP is onderweg!![]()
Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
knuisje schreef:Beter dan een oude lul met 7 honden.ds23man schreef:De HYPEX DLCP is onderweg!![]()
Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
Hahaha! This has made my day!knuisje schreef:Beter dan een oude lul met 7 honden.ds23man schreef:Ben zo blij als een jonge hond met 7 lullen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
De profielen zijn binnen:

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
We gaan weer verder!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ULTRAZOOOM......
Zo, de opvullatten zijn in de profielen gelijmd. Moet even paar dagen goed uitharden voor ik daar mee verder kan.
Even een fotootje van het Hypex spul MET mijn standby pcb.
Even een fotootje van het Hypex spul MET mijn standby pcb.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ULTRAZOOOM......
Re: ULTRAZOOOM......
Da's een coole standby PCB. 
