ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door asterduc »

dankbaar gebruik gemaakt van het lange weekend om het protosetje Concaeve MONiteure klaar te stomen.
Kastjes zijn af en ook het filter zit erin.
Nu nog een avond aan de esthetiek werken en het gat van de tweeter verruimen want ... dat is 15/100mm te klein :boos: .
Als ScanSpeak in de specificaties een tolerantie opgeeft, kun je daar maar beter ruim rekening mee houden!
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door BertDB »

expensive..!

Ben benieuwd hoe de kleine (maar dappere !) rapides zich daar tegen weren :D
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door asterduc »

BertDB schreef:
expensive..!
Ben benieuwd hoe de kleine (maar dappere !) rapides zich daar tegen weren :D
klopt, de komponenten zijn precies 10 keer duurder dan de RAPides, maar 10 keer beter is hij niet! :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Wowly »

Ieder jaar werken er weer anderen bij domino's pizza. Deze keer: "40 pizza's meneer??!!, ik denk niet dat ik deze in een half uur kan brengen nu!!. "Nee nee, ik bel dat jullie zaterdagavond zo'n bestelling gaan verwachten" Hahahaha, hij is zo oud maar blijft leuk :twisted: :lol:

Maar die pizza's gaan helemaal goed komen. Ga proberen dit jaar voor pizza's boven de 10 euro 5 euro te bedingen, en voor onder de 10 euro 3 euro oid. Eens kijken of dat gaat lukken....
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door RobertD »

Veel plezier allemaal, helaas ben ik er dit jaar niet bij.....
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door WielkeB »

sow...dat wordt een leuk dagje iig als ik dat zo lees... wel erg vroeg m'n nest uit op de vrije zaterdag whehehe

neemt er "toevallig" iemand een buizentester mee trouwens? Heb een paar buisjes die ik graag eens doorgemeten zou hebben. 8-[
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door mischa72 »

@RobertD: Jammer, had graag nog eens bijgekletst.

@WielkeB: Daarvoor wel met luxevervoer vanaf je voordeur naar Breda.
Gebruikersavatar
WielkeB
Berichten: 155
Lid geworden op: do 01 okt 2009, 9:02
Locatie: Stevensweert
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door WielkeB »

@Mischa72: Daar ben ik ook heel blij mee :D
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door TubeHead »

RobertD schreef:
Veel plezier allemaal, helaas ben ik er dit jaar niet bij.....

Jammer man :(
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door ray5150 »

Ben d'r ook uit.
En een beetje slecht geslapen, paar keer wakker geworden. dacht dat het kwam van de warmte en de stress.
Kom ik beneden, zet het nieuws aan, lees ik dat de politie in de straat hiernaast iemand die een agente had neergestoken heeft doodgeschoten... :shock:
Vond het al zo druk met sirenes en dergelijke... :shock:

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-wee ... steken-age
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 26 mei 2012, 7:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door rho »

Leuke buurt is dat waar jij woont. :shock:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door ray5150 »

Er gebeurt hier nooit wat ! :lol:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door mischa72 »

ray5150 schreef:
Vond het al zo druk met sirenes en dergelijke... :shock:
Nee man, dat was gewoon omdat er een spandoek hangt: 3x toeteren !!! :rofl: :rofl:

Ik moet wel zeggen dat er erg mooie foto's in die link staan.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Henkjan »

beetje mosterd na de maaltijd, maar voor volgend jaar wel bruikbaar: ik kreeg van een collega nog een spoedcursus Brabants overhandigd:
brabants.tif
(58.86 KiB) 113 keer gedownload
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door ray5150 »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Da's 'n goeie, jonguh... :mrgreen:
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door cobaltjeh »

En een complimentje voor een nette speaker:

Des'N schoon speakert, jonguh! :rofl:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Marp »

Gaddoeme eej 'enkjan, van welke tijd zijde gij? Das zelfs nog boers vur 'n 'alve eeuw aawe Broabantse knar. :lol:

En ge wit 't eej, int weste van Broabant sprikt ge de "h" niej eens hoorbaar uit.
Dus ier zit d'n 'ont int 'ondenok, en zegge we: 'oudoe!

BTW: zelfs als puber vroeg ik me al af wie in godsnaam Bettie is en wat ze had gemaaid, als tegen iemand met een hond werd gezegd:
Bettie aggemaait? (in gearticuleerd Brabants: bèt ie as ge 'm aait?)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door mischa72 »

Jonges, zulle ver ut waal ein bietje netjes hoaje, anges goan veer Limburgers auch plat ongerein kalle :rock: .

Adieje wa,
Mischa
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Pjotr »

Moet dat nou? Alsof die audio jongens en meisjes al niet genoeg onbegrijpelijke wartaal spreken :rofl:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door jeroen_d »

Das nie !
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Ivo »

Jonges, doe je best maar, met een Groningse vader, een Amsterdamse moeder, jeugd, studie en werk in Amsterdam, een Limburgs vriendinnetje, een Brabantse schoonvader en wonend in Leiden en regelmatig uitgaand in Rotterdam kan ik inmiddels heel wat accenten en dialecten volgen. :lol:

(Maar in Breda viel me al op dat er veel zachte g volk bij was, ja.)
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door arjank »

mischa72 schreef:
Jonges, zulle ver ut waal ein bietje netjes hoaje, anges goan veer Limburgers auch plat ongerein kalle :rock: .

Adieje wa,
Mischa
Zulle we det maar loate, angers verstoan ze d'r neet zoe vuul van. Dan hebbe we ut neet mier euver luidsprekers maar euver spiekerbokse :lol:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door mischa72 »

Haha, ik kon Oudorp ook al niet met je accent rijmen, maar ben er niet aan toe gekomen om erover te beginnen :rofl: .
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door k.p. »

arjank schreef:
Dan hebbe we ut neet mier euver luidsprekers maar euver spiekerbokse :lol:
aj over spiekerboksn begunt waar de wichter bij bint moej nie mal kiekn aj joen loatste geld weer uut de buutse moen haaln.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”