Je moeder is toch s'avonds ook nog jarig.reddoortranscendence schreef:Ik had er bij willen zijn, zoveel interessante projecten om te beluisteren.
Ik kan mijn moeders verjaardag niet overslaan natuurlijk.
Voldende keer
8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik neem a.s. zaterdag het volgende setje mee:
Paasproject 2010 luidsprekertjes;
ELL80 buizenversterker (ca. 2 x 8 watt);
(soort van vintage) Marantz CD72 CD-speler.
groet,
Aat
Paasproject 2010 luidsprekertjes;
ELL80 buizenversterker (ca. 2 x 8 watt);
(soort van vintage) Marantz CD72 CD-speler.
groet,
Aat
- reddoortranscendence
- Berichten: 280
- Lid geworden op: do 03 nov 2011, 11:38
- Locatie: Waalwijk
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Die woont in duitsland, is een eindje rijden.hannesie schreef:Je moeder is toch s'avonds ook nog jarig.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Dan begrijp ik het zeker dat je niet komt.reddoortranscendence schreef:Die woont in Duitsland, is een eindje rijden.hannesie schreef:Je moeder is toch s'avonds ook nog jarig.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
wouter schreef:Als er interesse is wil ik wel een 'workshop' foliefineren geven.
Dit heb ik heel vaak gedaan en het is prima te doen bij luidsprekers die niet onder verstek gebouwd zijn. Onder verstek heb ik even een voorbeeldje, maar indien je maatplankje gelijk is aan je MFD dan valt de constructie na fineren niet meer op.
Ik verwacht dat ook anderen hiermee ervaring hebben, wellicht leuk met 2 personen, lekker a la Teleshop met amerikaans accent![]()
Hier wat plaatjes:
Hierop heb ik nu 2 reacties gezien. Willen geinteresseerden even een pb sturen, dan kan ik kijken of ik met een enkeling of klein groepje even ga zitten zaterdag en wat voor doe zoals ik het handig vindt. Workshop wordt het dan niet maar gezien mijn hernia zie ik lang zitten ook niet eh.. zitten
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik zal erbij zijn zeker in de ochtend
, ik weet alleen niet of ik alleen kom of met een vriend
Lijkt me leuk om de forummers in de levende lijve te zijn
Lijkt me leuk om de forummers in de levende lijve te zijn
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik ben er dit jaar weer bij. Dit keer neem ik ook twee kleine speakertjes mee. Ik weet nog niet of ze dan ook helemaal af zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb al een hele tijd niets gebouwd, in aanloop naar, tijdens en de nasleep na een verbouwing. Ik ben blij dat ik er nu weer de tijd voor kan nemen.
-
D4rk Pr1nc3
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: za 13 okt 2007, 11:27
- Locatie: Waanrode
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik ben alles aan het samen zoeken van transfo's, koelvinnen, ... dat ik kan meepakken
Kleine impressie van de verschillende soorten koelvinnen. transfo's zijn te bezichtigen in het kletstopic
Kleine impressie van de verschillende soorten koelvinnen. transfo's zijn te bezichtigen in het kletstopic
Laatst gewijzigd door D4rk Pr1nc3 op vr 25 mei 2012, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
euh darkprince,
Mocht je commercieel willen gaan staan op de dag zelf , zou je dan even contact met me willen opnemen aub?
Wowly
Mocht je commercieel willen gaan staan op de dag zelf , zou je dan even contact met me willen opnemen aub?
Wowly
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik heb al ingepakt.
De Pluto's met bijbehorende versterkers en dsp liggen tussen kussens en een dekbed achter in de auto.
De Pluto's met bijbehorende versterkers en dsp liggen tussen kussens en een dekbed achter in de auto.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Gaaf zeg, die Pluto's zou ik erg graag eens willen horen!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Topic Knuisje Pluto er nog even bij gezocht: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... isje+pluto
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Zeker en vast. Een super interessant ontwerp en heel netjes uitgevoerd.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
+1, erg benieuwdVinculum schreef:Yes! Die wil ik al een tijdlang zien en horen!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Mphus schreef:Ze zijn klaar en komen dus mee!groeten Daan
Mooi!
Die wil ik graag horen!
Aad
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
FR_Aad schreef:Beamer is geregeldVinculum schreef:Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
Beamer staat hier thuis klaar.
Tot zaterdag!
Aad
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Topper! Ik neem mijn Mac mee met een VGA output. Heb je ook een VGA kabel erbij?FR_Aad schreef:FR_Aad schreef:Beamer is geregeldVinculum schreef:Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
Beamer staat hier thuis klaar.
Tot zaterdag!
Aad
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Vinculum schreef:Topper! Ik neem mijn Mac mee met een VGA output. Heb je ook een VGA kabel erbij?FR_Aad schreef:FR_Aad schreef:Beamer is geregeld
Beamer staat hier thuis klaar.
Tot zaterdag!
Aad
Er zit een VGA kabel bij. Ik zal straks even testen.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Is er de mogelijkheid om de speakers(satelieten) op een tafel o.i.d. te zetten. Heb namelijk geen stands voor mijn philips creatie 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Kabels genoeg maar vga-vga niet. Gelukkig in het magazijn (op mijn zolder) nog een gevonden. En het werkt!Vinculum schreef:Topper! Ik neem mijn Mac mee met een VGA output. Heb je ook een VGA kabel erbij?FR_Aad schreef:FR_Aad schreef:Beamer is geregeld
Beamer staat hier thuis klaar.
Tot zaterdag!
Aad
Heeft de ruimte trouwens een witte muur?? Ik heb geen projectiescherm.
Laatst gewijzigd door FR_Aad op do 24 mei 2012, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik had een idee :FR_Aad schreef:Vinculum schreef:Topper! Ik neem mijn Mac mee met een VGA output. Heb je ook een VGA kabel erbij?FR_Aad schreef:
Beamer staat hier thuis klaar.
Tot zaterdag!
Aad
Er zit een VGA kabel bij. Ik zal straks even testen.
Zou er ook animo zijn voor een (beginners) workshop Eagle Print ontwerpen ?
Mits ik gebruik zou mogen maken van de beamer van Aad ?
Dan kunnen we een uurtje bij elkaar gaan zitten en wat basis dingetjes behandelen.
