Een paar jaar geleden heb ik bij de Gamma een verstekzaag van de Kinzo van twee tientjes aangeschaft, maar dit was geen succes. Het ding zaagt namelijk niet recht in verticale richting. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een kwalitatief beter exemplaar.
Een tweetal zagen die ik nu gevonden heb:
- Nobex Proman 110: http://www.mzsgereedschap.nl/zagen/vers ... /5921.html
- Küpper Perfekt III: http://www.baptist.nl/houtbewerkers/zag ... erfekt-iii
Heeft er iemand ervaring met de Nobex of de Küpper? Of wellicht zijn er andere merken in dezelfde prijsklase die aan te raden zijn?
Oh ja, een Ulmia had ik ook al gevonden, maar 400 euro voor een handverstekzaag is me iets te gortig...
