naamloos.
Moderator: Beheerdersteam
Re: naamloos.
Zat plek in die kast in ieder geval, geen extern filter nodig
Ben je nou nog voor die 4.7mH trafospoel gegaan die iemand hier te koop had?
Groetjes Walter
Ben je nou nog voor die 4.7mH trafospoel gegaan die iemand hier te koop had?
Groetjes Walter
Re: naamloos.
nee,ik kwam nog een paar oude spoelen tegen die iemand voor me heeft afgewikkeld.
da`s gratis!
da`s gratis!
Re: naamloos.
Heb je nog een foto van je filter?
Hoe zit het verder met eventuele demping in de kast?
Groetjes Walter
Hoe zit het verder met eventuele demping in de kast?
Groetjes Walter
Re: naamloos.
Heb je die AMT tweeters vastgezet met een stukje wit hout aan de bovenkant? Zit dat met een draadeind ofzo aan de kast.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: naamloos.
De kast ziet er in ieder geval erg mooi uit met de facetten en lichte taper!dre schreef:en weer een beetje opgeschoten!
Re: naamloos.
Gisteren was deze luidspreker te beluisteren in Breda,
In de ochtend wilde de speakers niet echt overtuigen, er zat een nare resonantie in die de klank onaangenaam maakte voor je oren.
In de middag stonden de speakers ineens aan de andere kant van de zaal, tevens had Dre de condensator voor het hoog vergroot om meer middengebied te krijgen.
Hoewel nog niet perfect klonk de speaker nu wel werelden beter dan in de ochtend. Ik ben benieuwd wat anderen ervan vonden.
Groetjes Walter
In de ochtend wilde de speakers niet echt overtuigen, er zat een nare resonantie in die de klank onaangenaam maakte voor je oren.
In de middag stonden de speakers ineens aan de andere kant van de zaal, tevens had Dre de condensator voor het hoog vergroot om meer middengebied te krijgen.
Hoewel nog niet perfect klonk de speaker nu wel werelden beter dan in de ochtend. Ik ben benieuwd wat anderen ervan vonden.
Groetjes Walter
Re: naamloos.
Ik heb 'm gemist.
'k Had 'm echt willen horen maar was weer te druk met andere dingen bezig. Zo gaat dat op zo'n dag he.
'k Had 'm echt willen horen maar was weer te druk met andere dingen bezig. Zo gaat dat op zo'n dag he.
