Wat is dat nou weer voor onzin ? laat je toch niet gek maken...dre schreef:die gaan er uit!
Passed out.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Passed out.
wat dacht je nou zelf.....ray5150 schreef:Wat is dat nou weer voor onzin ? laat je toch niet gek maken...dre schreef:die gaan er uit!
Niets om je druk over te maken, dat krijgen alle Pass versterkers sowieso.dre schreef:ik zie wel een staartje....
vanmiddag Loek hierheen gelokt,hij heeft me fantastisch geholpen met de layout van de versterker.
motto is vol=vol!
motto is vol=vol!
-
Duck Twacy
Re: passed out.
Tijdje niet op t forum gekeken... Maar als je mij bedoeld. Nee dus, mijn onderdelen liggen nog steeds verspreid over diverse dozen (en de mijne was met 2 * 650 VA Amplimo's)ray5150 schreef:Die titel...![]()
Kijk maar uit dat je je er niet aan vertild...![]()
![]()
Zo te zien heb je genoeg onderdelen om er een stuk of 4 te bouwen....en maar één trafo ?
Dat forumlid is... Ronald ?
En de vermogensweerstanden waren van Vishay en Kapitein Caddock (kostte een fortuin destijds)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Geen geleuter dan en aan de slag!Duck Twacy schreef:Tijdje niet op t forum gekeken... Maar als je mij bedoeld. Nee dus, mijn onderdelen liggen nog steeds verspreid over diverse dozen (en de mijne was met 2 * 650 VA Amplimo's)ray5150 schreef:Die titel...![]()
Kijk maar uit dat je je er niet aan vertild...![]()
![]()
Zo te zien heb je genoeg onderdelen om er een stuk of 4 te bouwen....en maar één trafo ?
Dat forumlid is... Ronald ?
En de vermogensweerstanden waren van Vishay en Kapitein Caddock (kostte een fortuin destijds)
Over "overkill" gesproken...Duck Twacy schreef:en de mijne was met 2 * 650 VA Amplimo's
-
Duck Twacy
nu nog even wat carrosserieringetjes m3 en m4 in blank staal.........................................................................................................
Nou, kom maar op...dre schreef:morgen zal ik even wat laten zien.
Er zijn toch wel ijzerwaren(groot)handels in diedre schreef:nu nog even wat carrosserieringetjes m3 en m4 in blank staal...
Kom jij nooit bij Hornbach, Gamma, Praxis ?
van die plastic blisters met honderd ringetjes...zelfde prijs als 500 bij de groothandel....
Bij Hornbach kun je ook boutjes en moertjes per stuk krijgen, wegen op de weegschaal in een zakje.
van die plastic blisters met honderd ringetjes...zelfde prijs als 500 bij de groothandel....
Bij Hornbach kun je ook boutjes en moertjes per stuk krijgen, wegen op de weegschaal in een zakje.
lezen ray:blank staal!ray5150 schreef:Kom jij nooit bij Hornbach, Gamma, Praxis ?
van die plastic blisters met honderd ringetjes...zelfde prijs als 500 bij de groothandel....![]()

Waarom ? da's na een half jaar vanzelf bruin...
Neem dan alles in RVS, lekker duur en een industrieele look...
Neem dan alles in RVS, lekker duur en een industrieele look...
Maar waarom wil je dat dan ?
Het boeit mij nou niet echt of ik een verzinkt, gegalvaniseerd of gebichromatiseerd ringetje gebruik. het moet vastzitten. punt.
Het boeit mij nou niet echt of ik een verzinkt, gegalvaniseerd of gebichromatiseerd ringetje gebruik. het moet vastzitten. punt.
tja,dan heeft uitleggen ook geen zin.ray5150 schreef:Maar waarom wil je dat dan ?
Bullshit, je wilt iets bijzonders, je geeft aan dat je dat moelijk kunt vinden. leg dan ook uit waarom je dat wilt.