naamloos.
Moderator: Beheerdersteam
Re: naamloos.
eerst maar even luisteren,dan zien we wel verder.
over de levertijd van de rfx wil ik het niet hebben!
over de levertijd van de rfx wil ik het niet hebben!
ze spelen,de woofer begint ook al los te komen....
helaas heb ik nu een flinke griep te pakken,dus het wordt allemaal erg krap aan om alles op tijd af te krijgen......
helaas heb ik nu een flinke griep te pakken,dus het wordt allemaal erg krap aan om alles op tijd af te krijgen......
En hoe is de eerste indruk? Heb je die woofer al eens echt aan het werk gezet?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
AatV schreef:En wanneer krijgen ze nu een een naam?![]()
groet,
Aat
die hebben ze toch al?
het klinkt in ieder geval nog niet naar m`n zin.
straks eens de x-over van de tweeter wat hoger zetten.
da`s voor senioren!hannesie schreef:Ga je DSPen? ...........
het wordt al beter.
Huh, bug in de forum software? Foto uit mijn draad in jouw draad.....?dre schreef:onderdeeltjes besteld bij rumoh,worden ze al verstuurd voordat ik betaald heb!![]()
echt fraai!
Ja, werkelijk, duh, het is een bug in de safari browser op mijn iPad.....want hier op de desktop is dat plaatje er niet.dre schreef:waar zie je die?
Screenshot iPad (geen photoshop getruuk!):
ze zijn klaar!
het klinkt beter als ik had verwacht,ondaks dat ze niet echt diep gaan klinkt het niet zo.
open,snel,forward en zeer gedetaileerd.
ben benieuwd hoe ze het in een grote ruimte doen.....
ik zal in ieder geval een extra weerstandje in het geheel opnemen om het hoog wat te kunnen temperen,want het laag zal een stuk minder zijn in een grote ruimte.
het klinkt beter als ik had verwacht,ondaks dat ze niet echt diep gaan klinkt het niet zo.
open,snel,forward en zeer gedetaileerd.
ben benieuwd hoe ze het in een grote ruimte doen.....
ik zal in ieder geval een extra weerstandje in het geheel opnemen om het hoog wat te kunnen temperen,want het laag zal een stuk minder zijn in een grote ruimte.
Wat voor spoel zit er nu in? Een 4.7mH?
Als je het intressant vind, heb ik hier nog wel 2 stuks 22uF Obbligato Gold condensatoren, die mag je gerust zo hebben om eens te kijken of dat toch beter kan klinken dan die PWA.
Groetjes Walter
Als je het intressant vind, heb ik hier nog wel 2 stuks 22uF Obbligato Gold condensatoren, die mag je gerust zo hebben om eens te kijken of dat toch beter kan klinken dan die PWA.
Groetjes Walter