8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Geen slecht idee. Heeft een slaapzak toch twee functies ! Dempen van de ruimte en overnachting. Gitaar erbij & kampvuurtje Kumba yah !
Laatst gewijzigd door TubeHead op zo 13 mei 2012, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Heb er zin in ook zonder daddy kom ik weer. Dit keer waarschijnlijk zonder spullen..... dat komt wel weer een keer....
Groet, simon
Groet, simon
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ook je nieuwste luidspreker niet?doppedoos schreef:Heb er zin in ook zonder daddy kom ik weer. Dit keer waarschijnlijk zonder spullen..... dat komt wel weer een keer....
Groet, simon
groet,
Aat
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
ik wil ook melden dat ik graag project naamloos mee wil nemen.
hoog rendement dus voor de buizen liefhebbers erg grappig.
hoog rendement dus voor de buizen liefhebbers erg grappig.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik had t volgende idee: ik ben bezig met een 3weg met de nw CSS drivers (jaja, topic volgt) en het leek mij een leuk idee om dan met de Breda gangers als luisterpanel het filter daarvoor te tunen, diverse filters te vergelijken, etc
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
dus je huidige panel wordt aan de kant getrapt?Henkjan schreef:Ik had t volgende idee: ik ben bezig met een 3weg met de nw CSS drivers (jaja, topic volgt) en het leek mij een leuk idee om dan met de Breda gangers als luisterpanel het filter daarvoor te tunen, diverse filters te vergelijken, etc
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
die komen toch ook naar Breda?!dre schreef:dus je huidige panel wordt aan de kant getrapt?Henkjan schreef:Ik had t volgende idee: ik ben bezig met een 3weg met de nw CSS drivers (jaja, topic volgt) en het leek mij een leuk idee om dan met de Breda gangers als luisterpanel het filter daarvoor te tunen, diverse filters te vergelijken, etc
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Zinvol, heb alleen ook geen beamer.Vinculum schreef:Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Zal ik de Blanda/ Rapide/ Digitale pre/Dsp/ project nog meenemen?
Ik heb ze natuurlijk wel in Almelo al laten horen, maar misschien zijn er nog wel mensen die dit nog wel eens of nog niet hebben gehoord.
Moet ik natuurlijk ook de digitale bronnen e.d. ook wel meenemen.
Ik hoor het wel.
Ik heb ze natuurlijk wel in Almelo al laten horen, maar misschien zijn er nog wel mensen die dit nog wel eens of nog niet hebben gehoord.
Moet ik natuurlijk ook de digitale bronnen e.d. ook wel meenemen.
Ik hoor het wel.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Meebrengen die handel Hans !hannesie schreef:Zal ik de Blanda/ Rapide/ Digitale pre/Dsp/ project nog meenemen?
Ik heb ze natuurlijk wel in Almelo al laten horen, maar misschien zijn er nog wel mensen die dit nog wel eens of nog niet hebben gehoord.
Moet ik natuurlijk ook de digitale bronnen e.d. ook wel meenemen.
Ik hoor het wel.
Ik breng m'n systeempje ook mee.
Laptop heb ik niet dus heb ik nog behoefte aan een PC met arta om te meten en m'n PEQ/GEQ in te stellen..
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik heb toch mijn netbook + e.d., Arta, moet ik ook de USB E-MU enz toch meenemen, en dan voor de afstelling van de DSP.BertDB schreef:Meebrengen die handel Hans !![]()
Ik breng m'n systeempje ook mee.
Laptop heb ik niet dus heb ik nog behoefte aan een PC met arta om te meten en m'n PEQ/GEQ in te stellen..
En inderdaad ik kreeg van dre noch een herkansing.
Was ik al bijna vergeten.
Ik moet nog wel wat ruimte overhouden voor die betonblokken.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
heb je geen imperial dan?hannesie schreef:Ik heb toch mijn netbook + e.d., Arta, moet ik ook de USB E-MU enz toch meenemen, en dan voor de afstelling van de DSP.BertDB schreef:Meebrengen die handel Hans !![]()
Ik breng m'n systeempje ook mee.
Laptop heb ik niet dus heb ik nog behoefte aan een PC met arta om te meten en m'n PEQ/GEQ in te stellen..
En inderdaad ik kreeg van dre noch een herkansing.![]()
![]()
Was ik al bijna vergeten.
Ik moet nog wel wat ruimte overhouden voor die betonblokken.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Beamer is geregeldVinculum schreef:Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ok, top!FR_Aad schreef:Beamer is geregeldVinculum schreef:Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
Ik neem mijn laptop mee. Miss dat Wowly iets kan regelen qua planning?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Jup,Vinculum schreef:Ok, top!FR_Aad schreef:Beamer is geregeldVinculum schreef:Er is gesproken over een Sketchup cursus. Is daar nog behoefte aan? Want dan moet er iemand een beamer meenemen (met vga kabel). Ik heb nl geen beamer.
Ik neem mijn laptop mee. Miss dat Wowly iets kan regelen qua planning?
Als jullie aangeven hoe laat jullie die workshop willen geven? Ik wilde een van de kleinere ruimtes reserveren hiervoor.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Maakt mij niet uit. Anders net na de lunch? Tegen 1 uur? Zal er geen langdradig geheel van maken hoor. 
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik hoop de HE Maxi Regals op tijd af te hebben. Vernis op synthetische basis vraagt veel langer om te drogen dan acryl vernis. Volgens het potje, elke dag 1 laagje.
Maar voorlopig ben ik nog overtuigd dat ze het beste van zich gaan laten horen in Breda.
Maar voorlopig ben ik nog overtuigd dat ze het beste van zich gaan laten horen in Breda.
- reddoortranscendence
- Berichten: 280
- Lid geworden op: do 03 nov 2011, 11:38
- Locatie: Waalwijk
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012
Ik had er bij willen zijn, zoveel interessante projecten om te beluisteren.
Ik kan mijn moeders verjaardag niet overslaan natuurlijk.
Voldende keer
Ik kan mijn moeders verjaardag niet overslaan natuurlijk.
Voldende keer
