Passed out.
Moderator: Beheerdersteam
- pvanlingen
Re: Passed out.
Ja, het is een ding wat ik 15 jaar geleden al eens in elkaar geknutseld heb.
Ben hem nu wat aan het modificeren.
Ik heb nog even gedacht om hem te veranderen in twee monoblokken omdat ik hem bijna niet kan tillen
van beneden naar zolder en omgekeerd.
Paul.
Ik heb nog even gedacht om hem te veranderen in twee monoblokken omdat ik hem bijna niet kan tillen
Paul.
Kweenie, mijn gevoel zegt dat ik dan eerder voor 5 "vlakken" van gleufjes zou gaan. 2 links, 1 in het midden, en 2 rechts.dre schreef:drie vlakken met 30 gleufjes van 30x4mm zowel boven als onderin de kast zal toch een prima luchtstroom geven?
@Paul : prachtig werkstuk !
Wat voor versterker is het?pvanlingen schreef:Ja, het is een ding wat ik 15 jaar geleden al eens in elkaar geknutseld heb.
Paul.
Misschien als je zin hebt een nieuw topic over je modificaties?
Kijkaan, SJ50/SK135! Vier paartjes per kant? Wel een powerhouse dan, klasse A neem ik aan?pvanlingen schreef:Ja, het is een ding wat ik 15 jaar geleden al eens in elkaar geknutseld heb.
offerte van de kappen binnen......
de offerte is als schokkend te omschrijven..........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Schokkend? Dit is pas schokkend:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8hwLHdBT ... r_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8hwLHdBT ... r_embedded[/youtube]
En jij had nog wel een bevriend bedrijfje daarvoor....dre schreef:offerte van de kappen binnen......
Maar wat noem jij schokkend?
inderdaad!Pjotr schreef:En jij had nog wel een bevriend bedrijfje daarvoor....dre schreef:offerte van de kappen binnen......
de offerte is als schokkend te omschrijven..........![]()
schokkend in de vorm van:tussen de €40 en de €60 voor 4 platen!
tevens ronde hoekjes aan de koelsleufjes!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Is dat alles?dre schreef:inderdaad!Pjotr schreef:En jij had nog wel een bevriend bedrijfje daarvoor....dre schreef:offerte van de kappen binnen......
schokkend in de vorm van:tussen de €40 en de €60 voor 4 platen!![]()
Legt mijn vrouw nog niet eens een 3 vlaks vulling voor!
Een stel ronde gaten op een rij ipv een lange sleuf is mogelijk voordeliger.Geeft meer steun,kan de plaat ook minder dik.
Anne
Anne
Wel even een centerpons kopen voordat je dat gaat proberen.....
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8271 ... pons-125mm
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8271 ... pons-125mm
Dat de hoekjes rond is niet zo vreemd, dat is het freesje. en die is nu eenmaal rond.dre schreef:inderdaad!Pjotr schreef:En jij had nog wel een bevriend bedrijfje daarvoor....dre schreef:offerte van de kappen binnen......
schokkend in de vorm van:tussen de €40 en de €60 voor 4 platen!![]()
Wil je echt haakse hoeken dan moet er gestansd worden. dan zit je automatisch een een heel nadere prijsklasse, vermoed ik zo...
Valt me een beetje tegen dat je 4 tot 6 tientjes veel vind. (ik ga ervan uit dat dat inclusief plaat materiaal is.)
Straks ga je weer over een paar weken naar Speaker en Co oid om voor een vermogen aan WBT aansluit spul te halen...
Ik heb wel nog een paar leuke stukken aansluitkabel voor je opgescharreld...
de diameter is 10 mm. (heb geen idee wat de doorsnee is in mm², ben de formule allang vergeten.)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
die formule is pie-er-kwadraat (of eekwart-pie-dee-kwadraat)
ben ik nou de enige die denkt dat Dre bedoelt schokkend weinig?Valt me een beetje tegen dat je 4 tot 6 tientjes veel vind.
-laser of waterjet.Dat de hoekjes rond is niet zo vreemd, dat is het freesje. en die is nu eenmaal rond.
Wil je echt haakse hoeken dan moet er gestansd worden. dan zit je automatisch een een heel nadere prijsklasse, vermoed ik zo...
Valt me een beetje tegen dat je 4 tot 6 tientjes veel vind. (ik ga ervan uit dat dat inclusief plaat materiaal is.)
Straks ga je weer over een paar weken naar Speaker en Co oid om voor een vermogen aan WBT aansluit spul te halen...
Ik heb wel nog een paar leuke stukken aansluitkabel voor je opgescharreld...
de diameter is 10 mm. (heb geen idee wat de doorsnee is in mm², ben de formule allang vergeten.)
-4 tot 6 tientjes zie ik echt als voor niets!
zulke prijzen zijn volgens mij bijna alleen maar matriaal prijs.
-kabel heb ik genoeg,wij hebben heel veel restmatriaal van 6mmm2,maar zeker bedankt voor de aanbieding.
eens kijken of ik nog mooie greepjes voor op de voorzijde kan vinden.
Oooh, we dachten dat je dat veels te duur vond...
Dus je hebt gelijk de opdracht om het uit te voeren gegeven ?
Handgreepjes... je hebt toch een Audio Research voorversterker ? bel de importeur eens. Het merk staat bekend om zijn goede onderdelen service.
Dus je hebt gelijk de opdracht om het uit te voeren gegeven ?
Handgreepjes... je hebt toch een Audio Research voorversterker ? bel de importeur eens. Het merk staat bekend om zijn goede onderdelen service.
De handsgreepjes van een AR op een Pass....? Die breken spontaan in stukken! Je zal echt met zwaarder geweld moeten aankomen. Of gewoon geen handgrepen zoals mijn Pass.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Overdrijven is ook een kunst, Walt.
Deze vriend weegt 34 Kilogram :
(Bron : http://www.arcdb.ws/REF150/REF150.html )
Het lijkt me dat je voor 13.000 USD dan toch wel een stevige handgrepen mag verwachten ?
Deze vriend weegt 34 Kilogram :
(Bron : http://www.arcdb.ws/REF150/REF150.html )
Het lijkt me dat je voor 13.000 USD dan toch wel een stevige handgrepen mag verwachten ?
Die handgrepen zijn maximaal zo sterk als de constructie er achter. Als je deze direct aan het front bout, komen er forse torsie spanningen in je front, met 40kg gewicht moet je dan gauw denken aan 6mm-10mm plaatmateriaal.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Dré kennende zal dat heus wel een stevig frontplaatje worden...
Volgens mij komt zo'n Aleph 5 niet boven de 25 kilo uit. het ligt er ook aan of Dré een of twee trafo's gaat gebruiken.
Volgens mij komt zo'n Aleph 5 niet boven de 25 kilo uit. het ligt er ook aan of Dré een of twee trafo's gaat gebruiken.
staat bekend om zij totale tegenwerking als het met diy te meken heeft......ray5150 schreef:Handgreepjes... je hebt toch een Audio Research voorversterker ? bel de importeur eens. Het merk staat bekend om zijn goede onderdelen service.
geen onderdeel kun je krijgen,zelfs niet als bv. trouwens!