Ze zeggen dat het door inspelen beter word.dre schreef:nou?
NOG BETER??
Het is echt wel duidelijk dat Jeroen gelijk heeft gehad, het kan beter.
Ik heb inmiddels naar een aantal stukken klassiek zitten luisteren, nu speelt Shura Cherkassky LIVE volume 1 (1991)concert in Londen, het lijkt of de vleugel, ja geen piano, hier in de kamer staat, je hoort duidelijk hier bij de tonen dat hij hier een zware vleugel heeft.
Bij Marcus Miller (Bassist) Live in Monte Carlo ook heel veel meer detail en attack juist ook in het laag.
Het is duidelijk anders dre.
Na je laatste luister sessie hier, kun je stellen dat er echt wel weer een behoorlijke stap is gemaakt.
Het stond in het begin met het laag wat te hard, maar na een aantal bekende goede nummers, heb ik dat al snel op een makkelijke manier kunnen bijregelen met de volume knop van de plateamp.
Dit is erg lekker, en mijn vrouw gaf al aan dat ze boven ook minder dat donkere geluid hoorde.
Het zoemende laag, is droog laag geworden, in een totaal beeld, met meer eenheid.
@ Vinculum, Ik denk dat je nu toch echt wel een ander set speakers hoort als wat jij destijds hebt gehoord.
Frankesteijn zou er trots op zijn.
