En ik en en mijn Aleph in de trein is niet echt praktisch te noemen.... (kilootje of 15...
Dus, heeft er iemand uit de stad hier nog een plekje vrij ?
(en anderen kunnen natuurlijk ook oproepjes en aanbiedingen doen.)
Moderator: Beheerdersteam
Graag! ...moet ik een 5-punts gordel en een rallyhelm meenemen ?cool schreef:Ik woon bij je in de buurt Ray dus je kunt met mij meerijden als je durft
Heej dat is apart.. Ik heb geen permissie om jouw link te bekijkenMarp schreef:Ik hoef zelf niet vervoerd te worden, maar komt er iemand uit Eindhoven met wiedeze2 LCD-paneeltjes eventueel mogen meereizen?