Illegale praktijken

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Illegale praktijken

Bericht door SARK »

Ik mag niet lezen.jpg
Ik mag de berichten in dit forum niet lezen.
sad smiley.jpg
Maar als ik dat dan toch doe/kan .... ben ik dan strafbaar :roll:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Illegale praktijken

Bericht door bas focal m180 »

er moet eigenlijk staan '' klik op een subforum ''
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Illegale praktijken

Bericht door Pjotr »

SARK schreef:
Maar als ik dat dan toch doe/kan .... ben ik dan strafbaar :roll:
Gezien de recentelijke aanschaf van dit ding door HJ zou i.d.d. maar oppassen :lol: :lol: :lol:
H0301380010_craftsmans-knife-hvk_artnr_380010.jpg
B.t.w. Volgens mij is off topic alleen toegankelijk als je ingelogd bent.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Illegale praktijken

Bericht door Marp »

SARK schreef:
Ik mag de berichten in dit forum niet lezen.
Tonen van de berichten zou die pagina niet bruikbaarder maken. Je krijgt dan een mix te zien van alle berichten die je nu ook al in de desbetreffende subforums ziet, met helemaal onderaan het huidige subforum-overzicht.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Illegale praktijken

Bericht door SARK »

Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan de berichten juist wel lezen ... daarom vind ik het zo'n vreemde melding. Het is verder niet belangrijk :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Illegale praktijken

Bericht door Henkjan »

SARK schreef:
Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan de berichten juist wel lezen ... daarom vind ik het zo'n vreemde melding.
als je doorklikt in de subfora... want als je wel rechten had om in de dat forum berichten te lezen, had je scherm er zo uit gezien:
forumgroep.png
dus alle berichten uit de onderliggende subfora en dan onderaan die subfora
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Illegale praktijken

Bericht door Pjotr »

Marp schreef:
SARK schreef:
Ik mag de berichten in dit forum niet lezen.
Tonen van de berichten zou die pagina niet bruikbaarder maken. Je krijgt dan een mix te zien van alle berichten die je nu ook al in de desbetreffende subforums ziet, met helemaal onderaan het huidige subforum-overzicht.
Nu zie ik het ook, ik kom vrijwel nooit op de aparte forumoverzichten. Het staat onder iedere rubriek vermeld evenals in vette letters nog een keer de naam van het overzicht. Lijkt mij volslagen overbodige tekst die niets toevoegt.

Die mededeling komt er op neer dat je helemaal niets mag lezen in welke rubriek dan ook, slaat toch nergens op?
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”