How about het toepassen van 3-polige printklemmen i.p.v. 2-polige? Gewoon een extra loze pad erbij.knuisje schreef:Ondertussen ga ik vrolijk verder met printen tekenen. Nu ook de trafoprint gereed, met de trafootjes secundair gezekerd.
Verder een klein printje voor de 2 Toslink receivertjes. Deze kan met M3 schroefjes in de receivertjes aan de achterkant van de behuizing worden bevestigd.
Nu alleen nog een print ontwerpen voor de controller.
Die zijn steviger en gaan niet scheef staan bij het stevig vastdraaien van de schroeven. Hannesie wilt ook, dat zijn kast er netjes uitziet van binnen.
Saludos
