Gaat toch prima?ray5150 schreef:En op 3 van de 4 hoeken is het ook niet mogelijk om een bevestigingsgat te boren...
Printjemaken.nl
Moderator: Beheerdersteam
Re: Printjemaken.nl
- Bijlagen
-
- gaatjes.jpg (42.67 KiB) 1266 keer bekeken
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
cobaltjeh schreef:Niet eerlijk, later bestellen en de printen eerder binnen.
Lekker puh!
Re: Printjemaken.nl
Wel raar dat ze de bevestigingsgaten doorgemetalliseerd hebben. Of was dat de bedoeling?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Printjemaken.nl
Je hebt hier US $ 2,50 p/stuk voor betaald als ik het goed begrijp? Reuze goedkoop, en het ziet er zo op het oog goed uit. Wat voor finish zit erop, weet je dat?
Re: Printjemaken.nl
Kijk even hier: http://iteadstudio.com/store/index.php? ... 3cqgjecng7
De finish is standaard HASL (Oftewel hot air leveled tin). Voor HASL(RoHS) moet je $5 extra betalen dus ik neem aan dat standaard gewoon lood-tin is. Gold plating kost $15 extra.
De finish is standaard HASL (Oftewel hot air leveled tin). Voor HASL(RoHS) moet je $5 extra betalen dus ik neem aan dat standaard gewoon lood-tin is. Gold plating kost $15 extra.
Re: Printjemaken.nl
Dat zal het zijn jads23man schreef:Zal wel een bij effect zijn van het doormetaliseren.
Maar dat was de vraag niet. Was dat zo jouw bedoeling of kunnen zij geen niet-doorgemetalliseerde gaten maken?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Printjemaken.nl
Het staat er niet specifiek maar als je voor RoHS extra moet betalen zal het inderdaad lood-tin zijn, lijkt me te kloppen. Bij sommige pcb toko's (Eurocircuits bv) is voor finish HASL met wat er op dat moment op de machine zit als je niets aangeeft, iets om in de gaten te houden. Maar dat gaat hier goed dus. Interessant dit, ga het zeker eens proberen.Pjotr schreef:Kijk even hier: http://iteadstudio.com/store/index.php? ... 3cqgjecng7
De finish is standaard HASL (Oftewel hot air leveled tin). Voor HASL(RoHS) moet je $5 extra betalen dus ik neem aan dat standaard gewoon lood-tin is. Gold plating kost $15 extra.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Pjotr schreef:Dat zal het zijn jads23man schreef:Zal wel een bij effect zijn van het doormetaliseren.![]()
Maar dat was de vraag niet. Was dat zo jouw bedoeling of kunnen zij geen niet-doorgemetalliseerde gaten maken?
Ik heb er niet om gevraagd, of het ligt bij Itead of de gaten van Eagle.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Printjemaken.nl
Volgens mij is het loodtin want het soldeert als de beste!Pjotr schreef:Kijk even hier: http://iteadstudio.com/store/index.php? ... 3cqgjecng7
De finish is standaard HASL (Oftewel hot air leveled tin). Voor HASL(RoHS) moet je $5 extra betalen dus ik neem aan dat standaard gewoon lood-tin is. Gold plating kost $15 extra.
Re: Printjemaken.nl
Dan zal het wel aan Eagle liggends23man schreef:Ik heb er niet om gevraagd, of het ligt bij Itead of de gaten van Eagle.....
Waarom ik het vraag is of ze het kunnen doen. Niet alle goedkope PCB bakkers doen daar aan omdat niet-doorgemetalliseerde gaten een extra boorgang vereist.
Re: Printjemaken.nl
Op 27/3 de files opgestuurd naar Iteadstudio, op 2/4 verzonden en vandaag 20/4 afgeleverd, best redelijk.
10 SMD Proto bordjes met 1/20" raster en aardvlak aan de achterkant.
Kwaliteit is redelijk goed, processing is standaard dus kleiner dan 0,2 mm kun je niet gaan.
Kwaliteit is redelijk goed, processing is standaard dus kleiner dan 0,2 mm kun je niet gaan.
Re: Printjemaken.nl
Hier zijn ze vorige week ook ontvangen.
15 feb eerste versie opgestuurd
26 feb mail terug dat de gerbers niet goed waren
28 feb nieuwe zip opgestuurd
6 maart daar op de post
12 april binnen.
Al met al ging dit niet echt snel, nu kan natuurlijk het Chinese nieuwjaar roet in het eten gegooid hebben.
15 feb eerste versie opgestuurd
26 feb mail terug dat de gerbers niet goed waren
28 feb nieuwe zip opgestuurd
6 maart daar op de post
12 april binnen.
Al met al ging dit niet echt snel, nu kan natuurlijk het Chinese nieuwjaar roet in het eten gegooid hebben.
Re: Printjemaken.nl
Zelfde als met gaatjesprint maar dan met SMD componenten.ds23man schreef:Wat ga je daar mee doen?
Is ook een beetje een test hoe nauwkeurig ze werken. Dat is best redelijk. Heb van Nederlandse bedrijven slechter werk gezien tegen 10 - 20 keer de prijs van deze jongens.
