Battle of the TL's
Moderator: Beheerdersteam
Re: Battle of the TL's
Wat een leuk idee. Ik kom heel graag langs op de luisterdag, ben bijzonder geïnspireerd door TL's.
Alleen zit ik met een klein probleempje, namelijk 'het vervoer'.
Met het OV is het minimaal 4 uur reizen (NS kennende wordt dat al gauw 5-6 uur).
Is er toevallig iemand die langs Wageningen/Ede rijdt en een plekje in de auto over heeft?
Alleen zit ik met een klein probleempje, namelijk 'het vervoer'.
Met het OV is het minimaal 4 uur reizen (NS kennende wordt dat al gauw 5-6 uur).
Is er toevallig iemand die langs Wageningen/Ede rijdt en een plekje in de auto over heeft?
Re: Battle of the TL's
weidok schreef:21 april past mij achteraf ook beter..RumoH schreef:Ik denk dat het 21 april wordt omdat 28 april problematisch wordt ivm het lange weekend. Er zijn nl bands die het lange weekend willen gebruiken voor opnames.
Eventueel wijken we uit naar een ander adres.
Ruud
Helaas 21 april kan ik niet..
Lijkt mij beter een dataum in mei te prikken !!!!
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Dat is dan heel jammer dat je er niet bent......Heb gister alles doorgesproken met partner in crime Gerjanweidok schreef:weidok schreef:21 april past mij achteraf ook beter..RumoH schreef:Ik denk dat het 21 april wordt omdat 28 april problematisch wordt ivm het lange weekend. Er zijn nl bands die het lange weekend willen gebruiken voor opnames.
Eventueel wijken we uit naar een ander adres.
Ruud
Helaas 21 april kan ik niet..![]()
![]()
![]()
Lijkt mij beter een dataum in mei te prikken !!!!
en is 21 april als definitieve datum vastgelegd (In mei zou het voor mij niks worden
ivm met andere evenementen waar ik het nodige voor doe)
Locatie is ook gewijzigd, we gaan niet meer naar de Rock maar naar 'Annage skûtsjesilen' in Earnewâld. De eigenaar is een
goede kennis en heeft ons zijn ruimte aangeboden.
Re: Battle of the TL's
Hoe het ook komt 2 paar Senon TL stel ik graag beschikbaar:
- Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (Weidok)
- Budget Breezer TL -- ML-TL Senon DY811U (Weidok)
(zaagplan ligt klaar maar wacht op reparatie Accuphase versterker)
Wil ze wel naar Rudy brengen
of ze komen met Sietse mee
Maar mogelijk dat ik tot 13.00 uur kan en met Sietse mee rijdt..
en 's middags mijn vrouw me uit Earnewâld haalt ...
- Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (Weidok)
- Budget Breezer TL -- ML-TL Senon DY811U (Weidok)
(zaagplan ligt klaar maar wacht op reparatie Accuphase versterker)
Wil ze wel naar Rudy brengen
of ze komen met Sietse mee
Maar mogelijk dat ik tot 13.00 uur kan en met Sietse mee rijdt..
en 's middags mijn vrouw me uit Earnewâld haalt ...
Re: Battle of the TL's
Dit klinkt niet goed ...sietse schreef:De vooruitzichten voor April zijn, dat ik ook wel es niet zal kunnen.
Re: Battle of the TL's
Nou, gelukkig deze keer familie feestje waar ik de datum nog niet van weet. En familie gaat voor hé..ovni schreef:Dit klinkt niet goed ...sietse schreef:De vooruitzichten voor April zijn, dat ik ook wel es niet zal kunnen.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Ik kan de Senon's altijd wel in ontvangst nemen of bij Gerjan, die zit H'garyp/Sumar.Hoe het ook komt 2 paar Senon TL stel ik graag beschikbaar:
- Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (Weidok)
- Budget Breezer TL -- ML-TL Senon DY811U (Weidok)
(zaagplan ligt klaar maar wacht op reparatie Accuphase versterker)
Re: Battle of the TL's
Het is dan wel een battle of TL's die vast groot zijn, maar ik zal mijn hybride TL/BR/hoorns ook meenemen: de granieten versie van Henkjan's paasproject 2010: de Granieten duiveltjes...
Mocht er interesse zijn, kan ik ook mijn Dayton Needles meenemen, die ik gebouwd heb met 18mm multiplex en ook steen in heb gebruikt...
Als het goed is, heb ik ook een flink gemodificeerde Marantz CD5000 met buizen eindtrap mee. Ben zelf erg tevreden over het resultaat:-)
Mocht er interesse zijn, kan ik ook mijn Dayton Needles meenemen, die ik gebouwd heb met 18mm multiplex en ook steen in heb gebruikt...
Als het goed is, heb ik ook een flink gemodificeerde Marantz CD5000 met buizen eindtrap mee. Ben zelf erg tevreden over het resultaat:-)
Re: Battle of the TL's
Tja, ik heb lang getwijfeld, maar ik haak toch maar af. Ik moet eerst wat verder vorderen in mijn battle tegen burnout.sietse schreef:Zal m'n best doen. Dan komen de side loaded TL's de boel op stelten zetten.![]()
Hoop jullie dan te zien in Beetsterzwaag.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Ik zal de lijst even updaten.
Verder zijn we afgelopen week even in Earnewâld geweest om een en ander te bekijken/bespreken.
We gaan in eerste instantie uit van 2 ruimtes daar deze het meest geschikt zijn. Evt is er een 3e en een 4e
De 3e ruimte zit naast de 1e maar valt vrij klein uit. De 4e ruimte is afhankelijk van hoeveel overspraak er is tussen
deze ruimte en kamer 2 en we willen hiervan een gedeelte gebruiken als kantine zodat men niet dwars door een luistergedeelte hoeft te lopen
De kamers
Kamer 1. Is qua formaat gelijk aan een redelijk grote woonkamer 4 x +/-7 m
Kamer 2. Mooi groot formaat maar niet te groot, 7 x 8m
Kamer 3. formaat is vrij klein 4 x 3m
Kamer 4. formaat 4 x 7/8m dit is wat er ongeveer overblijft na aftrek 'kantine'
Verder zijn we afgelopen week even in Earnewâld geweest om een en ander te bekijken/bespreken.
We gaan in eerste instantie uit van 2 ruimtes daar deze het meest geschikt zijn. Evt is er een 3e en een 4e
De 3e ruimte zit naast de 1e maar valt vrij klein uit. De 4e ruimte is afhankelijk van hoeveel overspraak er is tussen
deze ruimte en kamer 2 en we willen hiervan een gedeelte gebruiken als kantine zodat men niet dwars door een luistergedeelte hoeft te lopen
De kamers
Kamer 1. Is qua formaat gelijk aan een redelijk grote woonkamer 4 x +/-7 m
Kamer 2. Mooi groot formaat maar niet te groot, 7 x 8m
Kamer 3. formaat is vrij klein 4 x 3m
Kamer 4. formaat 4 x 7/8m dit is wat er ongeveer overblijft na aftrek 'kantine'
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Kamer 3 gaan we ook gebruiken! Iig voor Bart-Jan zijn kleine duiveltjes....en wat we verder nog hebben aan klein spul, hoeft geen TL te zijn.
Rudy
Rudy
Re: Battle of the TL's
Gisteren de low budgets dicht gelijmt. Komende week even wat strakker schuren en dan kunnen ze mee. Dus zet mij ook maar op het lijstje!
Groet!
Aad
Groet!
Aad
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Moet ik nog wat anders meenemen behalve een versterkertje?
Klonatines?
HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?
Klonatines?
HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
als er serieuze vraag is naar iets dat ik thuis heb staan wel.RobertD schreef:HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?
maar als ze alleen maar meegaan om in de hoek te staan (btdt), doe dan vooral geen moeite. Dit zijn wel allemaal kleine drivertjes, dus in een kleine setting beluisteren.Ga voor Goud, Needle Coax, CT222TL
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
We hebben een kleine kamerHenkjan schreef:als er serieuze vraag is naar iets dat ik thuis heb staan wel.RobertD schreef:HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?maar als ze alleen maar meegaan om in de hoek te staan (btdt), doe dan vooral geen moeite. Dit zijn wel allemaal kleine drivertjes, dus in een kleine setting beluisteren.Ga voor Goud, Needle Coax, CT222TL
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Voor degene die het interessant vindt om een impressie te krijgen van waar we heen gaan
Annage Skûtsjesilen
Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
Annage Skûtsjesilen
Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Ik moet op de heenweg even vrouw en dochter in Medemblik afzetten, dus de Klonatines gaan helaas niet in mijn Prius passen.
Wel zal ik mijn single ended EL84 meenemen, dat is een lekker versterkertje voor de kleine ruimtes.
Ik zal via PB even contact met HenkJan opnemen, want een paar smalle TL's kan ik zeker wel meenemen.
Wel zal ik mijn single ended EL84 meenemen, dat is een lekker versterkertje voor de kleine ruimtes.
Ik zal via PB even contact met HenkJan opnemen, want een paar smalle TL's kan ik zeker wel meenemen.
Re: Battle of the TL's
Hoewel ik niet op de deelnemerslijst sta, wilde toch even melden dat ik niet langs kan komen op de TL battle. De reistijd met het OV is simpelweg te gortig voor mij
.
Ik denk dat het zo'n 10 uur zou hebben gekost heen+terug, ongeveer evenveel reistijd als met de auto naar Polen ^^.
Aan iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst!
Ik denk dat het zo'n 10 uur zou hebben gekost heen+terug, ongeveer evenveel reistijd als met de auto naar Polen ^^.
Aan iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst!
Re: Battle of the TL's
Hé Rudy, misschien wel handig te weten hoe laat de zaaltjes open gaan.. 
Re: Battle of the TL's
Ik mag ook wel opschieten met de low-budgets. Moeten nog dicht gelijmd (en de rest) worden.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Battle of the TL's
Ik heb de tijden erbij geplaatst
9.30 tot 17.00

9.30 tot 17.00
We hebben de hele dag.......Als ik naar het zuiden ga moet ik ook net zo verNiet te vroeg!! Ik moet eerst nog even 240km rijden.
