Battle of the TL's

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Battle of the TL's

Bericht door Chris_T »

Wat een leuk idee. Ik kom heel graag langs op de luisterdag, ben bijzonder geïnspireerd door TL's.
Alleen zit ik met een klein probleempje, namelijk 'het vervoer'.
Met het OV is het minimaal 4 uur reizen (NS kennende wordt dat al gauw 5-6 uur).
Is er toevallig iemand die langs Wageningen/Ede rijdt en een plekje in de auto over heeft?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

weidok schreef:
RumoH schreef:
Ik denk dat het 21 april wordt omdat 28 april problematisch wordt ivm het lange weekend. Er zijn nl bands die het lange weekend willen gebruiken voor opnames.

Eventueel wijken we uit naar een ander adres.

Ruud
21 april past mij achteraf ook beter..

Helaas 21 april kan ik niet.. :oops: :oops: :oops:

Lijkt mij beter een dataum in mei te prikken !!!!
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

weidok schreef:
weidok schreef:
RumoH schreef:
Ik denk dat het 21 april wordt omdat 28 april problematisch wordt ivm het lange weekend. Er zijn nl bands die het lange weekend willen gebruiken voor opnames.

Eventueel wijken we uit naar een ander adres.

Ruud
21 april past mij achteraf ook beter..

Helaas 21 april kan ik niet.. :oops: :oops: :oops:

Lijkt mij beter een dataum in mei te prikken !!!!
Dat is dan heel jammer dat je er niet bent......Heb gister alles doorgesproken met partner in crime Gerjan
en is 21 april als definitieve datum vastgelegd (In mei zou het voor mij niks worden
ivm met andere evenementen waar ik het nodige voor doe)

Locatie is ook gewijzigd, we gaan niet meer naar de Rock maar naar 'Annage skûtsjesilen' in Earnewâld. De eigenaar is een
goede kennis en heeft ons zijn ruimte aangeboden.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door weidok »

Hoe het ook komt 2 paar Senon TL stel ik graag beschikbaar:

- Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (Weidok)
- Budget Breezer TL -- ML-TL Senon DY811U (Weidok)
(zaagplan ligt klaar maar wacht op reparatie Accuphase versterker)

Wil ze wel naar Rudy brengen
of ze komen met Sietse mee

Maar mogelijk dat ik tot 13.00 uur kan en met Sietse mee rijdt..
en 's middags mijn vrouw me uit Earnewâld haalt ...
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

De vooruitzichten voor April zijn, dat ik ook wel es niet zal kunnen.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: Battle of the TL's

Bericht door ovni »

sietse schreef:
De vooruitzichten voor April zijn, dat ik ook wel es niet zal kunnen.
Dit klinkt niet goed ...
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

ovni schreef:
sietse schreef:
De vooruitzichten voor April zijn, dat ik ook wel es niet zal kunnen.
Dit klinkt niet goed ...
Nou, gelukkig deze keer familie feestje waar ik de datum nog niet van weet. En familie gaat voor hé.. :D
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Hoe het ook komt 2 paar Senon TL stel ik graag beschikbaar:

- Budget TQWT -- TQWT Senon DY811U (Weidok)
- Budget Breezer TL -- ML-TL Senon DY811U (Weidok)
(zaagplan ligt klaar maar wacht op reparatie Accuphase versterker)
Ik kan de Senon's altijd wel in ontvangst nemen of bij Gerjan, die zit H'garyp/Sumar.
Bart-Jan
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 10:55
Locatie: Groningen

Re: Battle of the TL's

Bericht door Bart-Jan »

Het is dan wel een battle of TL's die vast groot zijn, maar ik zal mijn hybride TL/BR/hoorns ook meenemen: de granieten versie van Henkjan's paasproject 2010: de Granieten duiveltjes...
Mocht er interesse zijn, kan ik ook mijn Dayton Needles meenemen, die ik gebouwd heb met 18mm multiplex en ook steen in heb gebruikt...

Als het goed is, heb ik ook een flink gemodificeerde Marantz CD5000 met buizen eindtrap mee. Ben zelf erg tevreden over het resultaat:-)
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door Koss »

Ik heb nog niets in de agenda staan, count me in!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

sietse schreef:
Zal m'n best doen. Dan komen de side loaded TL's de boel op stelten zetten. :twisted: :D
Tja, ik heb lang getwijfeld, maar ik haak toch maar af. Ik moet eerst wat verder vorderen in mijn battle tegen burnout. :?
Hoop jullie dan te zien in Beetsterzwaag.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Ik zal de lijst even updaten.

Verder zijn we afgelopen week even in Earnewâld geweest om een en ander te bekijken/bespreken.

We gaan in eerste instantie uit van 2 ruimtes daar deze het meest geschikt zijn. Evt is er een 3e en een 4e
De 3e ruimte zit naast de 1e maar valt vrij klein uit. De 4e ruimte is afhankelijk van hoeveel overspraak er is tussen
deze ruimte en kamer 2 en we willen hiervan een gedeelte gebruiken als kantine zodat men niet dwars door een luistergedeelte hoeft te lopen

De kamers

Kamer 1. Is qua formaat gelijk aan een redelijk grote woonkamer 4 x +/-7 m
Kamer 2. Mooi groot formaat maar niet te groot, 7 x 8m
Kamer 3. formaat is vrij klein 4 x 3m
Kamer 4. formaat 4 x 7/8m dit is wat er ongeveer overblijft na aftrek 'kantine'
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Kamer 3 gaan we ook gebruiken! Iig voor Bart-Jan zijn kleine duiveltjes....en wat we verder nog hebben aan klein spul, hoeft geen TL te zijn.

Rudy
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Battle of the TL's

Bericht door FR_Aad »

Gisteren de low budgets dicht gelijmt. Komende week even wat strakker schuren en dan kunnen ze mee. Dus zet mij ook maar op het lijstje!

Groet!
Aad
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RobertD »

Moet ik nog wat anders meenemen behalve een versterkertje?
Klonatines?

HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Battle of the TL's

Bericht door FR_Aad »

Jaaa :rock: Ik ben altijd nieuwsgierig naar je Klonatines geweest. Doen!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door Henkjan »

RobertD schreef:
HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?
als er serieuze vraag is naar iets dat ik thuis heb staan wel.
Ga voor Goud, Needle Coax, CT222TL
maar als ze alleen maar meegaan om in de hoek te staan (btdt), doe dan vooral geen moeite. Dit zijn wel allemaal kleine drivertjes, dus in een kleine setting beluisteren.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Henkjan schreef:
RobertD schreef:
HenkJan, moet ik namens jou nog iets meenemen?
als er serieuze vraag is naar iets dat ik thuis heb staan wel.
Ga voor Goud, Needle Coax, CT222TL
maar als ze alleen maar meegaan om in de hoek te staan (btdt), doe dan vooral geen moeite. Dit zijn wel allemaal kleine drivertjes, dus in een kleine setting beluisteren.
We hebben een kleine kamer :wink:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Voor degene die het interessant vindt om een impressie te krijgen van waar we heen gaan

Annage Skûtsjesilen

Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RobertD »

Ik moet op de heenweg even vrouw en dochter in Medemblik afzetten, dus de Klonatines gaan helaas niet in mijn Prius passen.
Wel zal ik mijn single ended EL84 meenemen, dat is een lekker versterkertje voor de kleine ruimtes.
Ik zal via PB even contact met HenkJan opnemen, want een paar smalle TL's kan ik zeker wel meenemen.
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Battle of the TL's

Bericht door Chris_T »

Hoewel ik niet op de deelnemerslijst sta, wilde toch even melden dat ik niet langs kan komen op de TL battle. De reistijd met het OV is simpelweg te gortig voor mij :(.
Ik denk dat het zo'n 10 uur zou hebben gekost heen+terug, ongeveer evenveel reistijd als met de auto naar Polen ^^.
Aan iedereen die wel gaat, veel plezier gewenst!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Battle of the TL's

Bericht door sietse »

Hé Rudy, misschien wel handig te weten hoe laat de zaaltjes open gaan.. :?:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Battle of the TL's

Bericht door FR_Aad »

:-s Niet te vroeg!! Ik moet eerst nog even 240km rijden. :)

Ik mag ook wel opschieten met de low-budgets. Moeten nog dicht gelijmd (en de rest) worden. :roll: :roll:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Battle of the TL's

Bericht door RumoH »

Ik heb de tijden erbij geplaatst

9.30 tot 17.00
Niet te vroeg!! Ik moet eerst nog even 240km rijden.
We hebben de hele dag.......Als ik naar het zuiden ga moet ik ook net zo ver :lol:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Battle of the TL's

Bericht door FR_Aad »

het is eigenlijk niet die 240km maar het vroeg opstaan :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “DIY events door sponsoren”