Voor mij is het ondertussen toch ook wel zo'n 20 jaar terugAllee Anne, mijn eerste printje na 25 jaar![]()
Dus je kent dat van toen,potlood,gom,wrijfsymbolen en Dalo-pen
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Voor mij is het ondertussen toch ook wel zo'n 20 jaar terugAllee Anne, mijn eerste printje na 25 jaar![]()
Daar leerde je vooral kliederen en vloeken van maar geen puzzelen....Ah!buis schreef:Voor mij is het ondertussen toch ook wel zo'n 20 jaar terugAllee Anne, mijn eerste printje na 25 jaar![]()
.
Dus je kent dat van toen,potlood,gom,wrijfsymbolen en Dalo-pen.En dan was er nog een gom met schuurmiddel om de koper schoon te krijgen,dat waren nog 's tijden
.
Anne
Alweer vergeten- Ontkoppel c's voor de IC's anders routen, stroom moet eerst langs de C gaan en dan naar het IC. niet omgekeerd. C's zo dicht mogelijk bij de + van het IC plaatsen.
Voor het vertikaal kunnen stapelen zou ik nog op alle drie de printjes soldeer eilandjes maken die dan boven elkaar staan. Dan hoef je de voeding niet steeds van rects onder naar links boven door te lussen (uitgaande van de trafo print onderop) maar kun je 2 draden in een keer dooor alle drie prints doorsteken en vast solderen.ronnydepony schreef:Is al aangepast,
alle gaten op dezelfde afstand, en het relais-gedeelte nog iets eenvoudiger, waarvoor dank Rudy.
Mvg,
Ronny