Dag allemaal, ja, na zo'n dikke 30 jaar heb ik de hobby weer opgepakt. Alle tijd nu (nou, bijna), enigste baas is nog die met de deegroller! Kan je nagaan wat een ouwe knakker ik al ben. En gosh, wat is er in die tijd veel veranderd! Maar zoals de meeste grijsaards ben ik nostalgisch ingesteld, dus dat kleine spul hoef ik niks van te weten.
Als ik naar die frutseltjes kijk wat dan een weerstand moet zijn - zitten n.b. niet eens draadjes aan!! - gaat het klamme zweet me al in de handen staan.
Van oudsher was mijn belangstelling vrij breed, versterkers, meters, ontvangers, zenders (je weet wel, die "geheime"), als er maar lampies inzaten. M'n bovenkamer is nu actiever dan de rest van het lijf, dus al die projecten die opwellen in de grijze massa zullen maar heel langzaam gerealiseerd worden.
Maar internet is een Godengeschenk, wat zie je daar een hoop moois en creativiteit. Geweldig.
Ik zal vast nog wel eens tegen iets oplopen waar ik alleen niet uitkom, hoop dan hier m'n ei kwijt te kunnen.
Met vriendelijke groeten,
Wim
M'n eerste keer hier.......
Moderator: Beheerdersteam