Ik ben heel erg benieuwd naar deze speaker, want ik heb er goeie dingen over gelezen.
Vanmiddag als een speer twee kasten gemaakt. Ik ging zo snel dat ik vergeten ben foto's te maken van het proces
De voor-, boven- en achterkant zijn in verstek gelijmd, en de zijpanelen zijn in een sponning gelijmd. Daarna een facet eraan, en dan heb je dus nergens naden die gaan aftekenen.
De afwerking mag m'n broer zelf doen, en daar zal ik ook nog wel een plaatje van posten, tezamen met de luisterervaring uiteraard
