Bovenkappen voor trafo's
Moderator: Beheerdersteam
Bovenkappen voor trafo's
Geachte forum leden.
Helaas Heeft AE geen bovenkappen meer voor EI trafo's.
Weten jullie mischien waar deze nog wel te verkrijgen zijn.
Groeten Ed
Helaas Heeft AE geen bovenkappen meer voor EI trafo's.
Weten jullie mischien waar deze nog wel te verkrijgen zijn.
Groeten Ed
Re: Bovenkappen voor trafo's
Heb het wel over BOVENKAP niet over dozen waar een hele trafo in past595ss schreef:
Re: Bovenkappen voor trafo's
Verwennery nog met hamerslag ookray5150 schreef:
Nee toch niet
Re: Bovenkappen voor trafo's
Sorry hoornl3prc schreef:Heb het wel over BOVENKAP niet over dozen waar een hele trafo in past595ss schreef:
Re: Bovenkappen voor trafo's
Hier ook mooie vierkante kappen.
http://www.roehrentechnik.de/html/kunststoffhauben.html
http://www.roehrentechnik.de/html/blechhauben.html
http://www.roehrentechnik.de/html/kunststoffhauben.html
http://www.roehrentechnik.de/html/blechhauben.html
Re: Bovenkappen voor trafo's
Ik zoek eigenlijk van die mooie ronde zwarte trafokappen...de vierkante zijn veel te hoog voor mn ringkern...
Satefan
Satefan
Re: Bovenkappen voor trafo's
Ik had vorig jaar hetzelfde probleem voor mijn Amplimo ringkern en heb me helemaal het sintpurtis gezocht. Helemaal niks. Amplimo heeft zelf ook niks. Misschien dat je iets kunt maken van een oud steelpannetje of zo... 
Re: Bovenkappen voor trafo's
http://www.antekinc.com/pdf/CA-xxx.pdfsatefan schreef:Ik zoek eigenlijk van die mooie ronde zwarte trafokappen...de vierkante zijn veel te hoog voor mn ringkern...
Satefan
