Verzenden berichten

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gotez
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 21 jul 2010, 9:00
Locatie: Hekendorp

Verzenden berichten

Bericht door Gotez »

Hoi,

Allereerst mijn complimenten voor het forum. Ik heb er heel veel aan.

Ik heb een klein probleem. Sinds een paar dagen blijven berichten die ik verstuur hangen in 'postvak uit', en komen niet in 'verzonden berichten'. Komen deze wel aan? Wat kan ik hier aan doen?
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: Verzenden berichten

Bericht door JvS »

Zorgen dat degene aan wie je het stuurt inlogt :P. Dat is het trouwens echt. Er is geen oplossing voor. Het is gewoon zo ontworpen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Verzenden berichten

Bericht door ray5150 »

Dat is geen probleem, dat is gewoon zo ontworpen.
Een bericht blijft in het postvak uit staan zolang de ontvanger niet op de site komt.
Pas als de ontvanger het gelezen heeft verhuist het naar verzonden berichten.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”