Nu alleen nog de silkscreen fatsoeneren en alles nog eens driedubbel checken.
Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Zo, het routeerwerk is gereed. Ook alle DRC errors zijn opgelost.
Nu alleen nog de silkscreen fatsoeneren en alles nog eens driedubbel checken.
Nu alleen nog de silkscreen fatsoeneren en alles nog eens driedubbel checken.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Dat gaat allemaal vlot hoor. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Mooi man, het chipje in het midden word zo echt wel een aandachttrekker.
Dat is dan wel aardig wat SMD werk zo te zien. ppffffff.
Ik ben benieuwd hoe je dat op gaat lossen, misschien kom ik wel kijken.
Dat is dan wel aardig wat SMD werk zo te zien. ppffffff.
Ik ben benieuwd hoe je dat op gaat lossen, misschien kom ik wel kijken.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
ziet er fantastisch professioneel uit !
Ik ben benieuwd. Denk je een eerste opgebouwde versie mee te kunnen nemen naar Breda ?
Ik ben benieuwd. Denk je een eerste opgebouwde versie mee te kunnen nemen naar Breda ?
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Als ie het doet kan ik hem wel meenemen als plankversie.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Ja, misschien nog een ledje er bijhannesie schreef:Mooi man, het chipje in het midden word zo echt wel een aandachttrekker.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Misschien toch maar een ritje maken naar Breda.knuisje schreef:Als ie het doet kan ik hem wel meenemen als plankversie.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Heb je al een idee wat voor SMD's je gaat toepassen, overal gewone- of ook plaatselijk kwaliteits SMD's?
Albert
Albert
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Ik ben van 7 mei tot 12 mei weer in de buurt, (Wijk aan Zee)hannesie schreef:Mooi man, het chipje in het midden word zo echt wel een aandachttrekker.![]()
Dat is dan wel aardig wat SMD werk zo te zien. ppffffff.
Ik ben benieuwd hoe je dat op gaat lossen, misschien kom ik wel kijken.
Edit , had een PB tje moeten zijn
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
In het outputfilter komen thinfilm weerstanden met 0.1% tolerantie. Verder geen bijzondere passieve smd componenten.compay schreef:Heb je al een idee wat voor SMD's je gaat toepassen, overal gewone- of ook plaatselijk kwaliteits SMD's
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
De printen zijn besteld bij ITead. In de tussentijd kan ik verder met de code voor de microcontroller. 
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Ik neem aan genoeg voor alle forumledenknuisje schreef:De printen zijn besteld bij ITead. In de tussentijd kan ik verder met de code voor de microcontroller.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Eerst maar eens kijken of alles wel goed werkt. Weet je hoeveel fouten hier welniet in kunnen zitten? 
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Als de netlist klopt en de connectivitychek goed is geen een!knuisje schreef:Eerst maar eens kijken of alles wel goed werkt. Weet je hoeveel fouten hier welniet in kunnen zitten?
kunnen er nog altijd schema en shape fouten inzitten...
we wachten in spanning af!
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Alle ERC en DRC errors heb ik eruit gehaald. Ook mijn zelfde gemaakte componenten heb ik driedubbel gecheckt. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit, maar het blijft inderdaad spannend. 
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Klein voorproefje van de controller. 
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
knuisje schreef:Klein voorproefje van de controller.
Dat word toch wel snoeperig.
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
hmm, ben benieuwd of mijn vakantiegeld genoeg is voor al dit moois!!! 
Re: Ontwikkeling AF-DAC 2 [nu met ESS Sabre ES9016]
Gaat vast niet meer kosten dan een B III van TPA, anders gewoon een vakantie baantje nemen 
