K+T CT250 lage versie
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: K+T CT250 lage versie
Ahh, oke.
Ik had het over gewone lak.
Ben niet bekend met hammerite en zijn droogtijd.
Ik had het over gewone lak.
Ben niet bekend met hammerite en zijn droogtijd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: K+T CT250 lage versie
Kijk eens aan dat begint erop te lijken .WielkeB schreef:kleine update
Re: K+T CT250 lage versie
tsja bas... het wordt tijd voor ijs dan moet alles klaar zijnbas focal m180 schreef:Kijk eens aan dat begint erop te lijken .
net de laatste laag aangebracht!
Re: K+T CT250 lage versie
en weer een laag verder
dat zilver is kl#te met fotograferen iig... lijkt nu in de kamer net grijs en op de foto lijkt het zelfs wit in de schaduw.
dat zilver is kl#te met fotograferen iig... lijkt nu in de kamer net grijs en op de foto lijkt het zelfs wit in de schaduw.
Re: K+T CT250 lage versie
ja de plant die daar voor stond is door de katten gesloopthsmeets schreef:gaaf......die kruimeldief in de hoek.
Re: K+T CT250 lage versie
Zijn jullie ijscollega's?WielkeB schreef:
tsja bas... het wordt tijd voor ijs dan moet alles klaar zijn![]()
net de laatste laag aangebracht!
Re: K+T CT250 lage versie
nee Martijn...we hebben een paar PB'tjes op en neer gestuurd das al!Martijn M schreef:Zijn jullie ijscollega's?WielkeB schreef:
tsja bas... het wordt tijd voor ijs dan moet alles klaar zijn![]()
net de laatste laag aangebracht!
Re: K+T CT250 lage versie
Interessant programma heb je op staan.
Ziet er goed uit man !! Ik kom binnenkort kijken.
Groeten,
Mischa
Ziet er goed uit man !! Ik kom binnenkort kijken.
Groeten,
Mischa
Re: K+T CT250 lage versie
Ik wilde er al een still van the human centipede 2 in plaatsen maar dacht laat maar haha
Je bent welkom Mischa!
Je bent welkom Mischa!
Re: K+T CT250 lage versie
Komt goed, ik heb binnenkort tijd !!WielkeB schreef:Je bent welkom Mischa!
Re: K+T CT250 lage versie
sow....gisterochtend de soldeerbout eens warm gestookt en begonnen aan de filters. Eerst de bestaande filters compleet desolderen en daar was ik al een uurtje zoet mee (gaatjesprint) en daarna de printen van Ray er eens bij gepakt.
Een paar gaatjes erbij geboord omdat ik zo slim was om pootjes van 2 condensators wat te kort af te knippen bij het gaatjesprint filter maar daarna alle componenten op z'n plek en alles gesoldeerd.
Het past echt maar net in de Conrad behuizingen maar ben er super blij mee. Enige wat ik nog moet doen is me geïsoleerde luidsprekerterminals bestellen...sluiting is niet wat we willen.
En ja...ik weet dat ik de spoelen beter had kunnen plaatsen maar ik kom er gewoon niet mee weg in de ruimte die ik heb: een compromis.
Thanx Ray voor de prachtige printen!
Een paar gaatjes erbij geboord omdat ik zo slim was om pootjes van 2 condensators wat te kort af te knippen bij het gaatjesprint filter maar daarna alle componenten op z'n plek en alles gesoldeerd.
Het past echt maar net in de Conrad behuizingen maar ben er super blij mee. Enige wat ik nog moet doen is me geïsoleerde luidsprekerterminals bestellen...sluiting is niet wat we willen.
En ja...ik weet dat ik de spoelen beter had kunnen plaatsen maar ik kom er gewoon niet mee weg in de ruimte die ik heb: een compromis.
Thanx Ray voor de prachtige printen!
Re: K+T CT250 lage versie
Wat vindt je nu van deze luidsprekers na een tijdje erna geluisterd te hebben?
En wat voor versterker heb Je eraan hangen.
Ik vraag dit omdat ik ze zelf ook erg leuk vindt.
Dennis
En wat voor versterker heb Je eraan hangen.
Ik vraag dit omdat ik ze zelf ook erg leuk vindt.
Dennis
Re: K+T CT250 lage versie
Zou iemand me kunnen helpen met het K&T artikel op te diepen en mij doorsturen aub?
Ik heb nl deze toeters overgenomen van Wielke en wil me wat verdiepen.
Wielke is zelf niet meer actief op dit forum en heeft andere interesses op korte termijn.
Ray heb jij soms nog het filterschema?
thx
Ik heb nl deze toeters overgenomen van Wielke en wil me wat verdiepen.
Wielke is zelf niet meer actief op dit forum en heeft andere interesses op korte termijn.
Ray heb jij soms nog het filterschema?
thx
Re: K+T CT250 lage versie
Heb je Wil zelf al gevraagd?
Edit: je krijgt het straks van Wil opgestuurd
Edit: je krijgt het straks van Wil opgestuurd
