ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
ja hoor, ze zijn hier multicultureelD4rk Pr1nc3 schreef:Belgen ook welkom?
u zegt ?dre schreef:helaas wel!
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Ja, wat moet je ook als Noordwijker. Geen Haeringkop (Katteker) noch Schollekop (Scheveninger), je bent dan gewoon maar een Blauwdotter 
-
D4rk Pr1nc3
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: za 13 okt 2007, 11:27
- Locatie: Waanrode
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Dan ben ik wellicht aanwezig met mijn lm4780 als ik de behuizing optijd klaar krijg.
Indien interesse kan ik een 30 tal ringkerntransfo's meebrengen heb ook nog een aantal dozen met verschillende soorten koelvinnen staan. Alles nieuw
Indien interesse kan ik een 30 tal ringkerntransfo's meebrengen heb ook nog een aantal dozen met verschillende soorten koelvinnen staan. Alles nieuw
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Ik denk dat je daar een hoop nieuwe vrienden mee maakt !D4rk Pr1nc3 schreef:Indien interesse kan ik een 30 tal ringkerntransfo's meebrengen heb ook nog een aantal dozen met verschillende soorten koelvinnen staan. Alles nieuw
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Kijk, dat noem ik nog eens give-aways
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
-
D4rk Pr1nc3
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: za 13 okt 2007, 11:27
- Locatie: Waanrode
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Ik had de zin misschien iets beter moeten formuleren...
Indien interesse kan ik een 30 tal ringkerntransfo's meebrengen heb ook nog een aantal dozen met verschillende soorten koelvinnen staan. Alles nieuw Mag weg aan speciale leden prijs.
Een paar foto's van de transfo's die ik heb liggen.
Foto's van de soorten koelvinnen zal ik later vandaag posten.
Indien interesse kan ik een 30 tal ringkerntransfo's meebrengen heb ook nog een aantal dozen met verschillende soorten koelvinnen staan. Alles nieuw Mag weg aan speciale leden prijs.
Een paar foto's van de transfo's die ik heb liggen.
Foto's van de soorten koelvinnen zal ik later vandaag posten.
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Nee hoor, dat is "handel".meanman64 schreef:Hallooooooo!!!!!!!!!!
Das nogal een verzameling
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
dat van die belgen,
wacht tot ik dré te pakken krijg
mvg
audioot
wacht tot ik dré te pakken krijg
mvg
audioot
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
o,ben jij er ook een......
ik vond je nog wel normaal.......
ik vond je nog wel normaal.......
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Als je Nederlanders als de norm gaat nemen dan is heel de rest van de wereld geschift. (wat misschien nog niet zo ver naast de realiteit kan zijn.dre schreef:ik vond je nog wel normaal.......
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
heb ik wat gemist? heb alle pagina's door gelezen maar ik kan nergens het adres van de locatie vinden
Kan iemand aangeven waar de ZBA wordt gehouden?
Kan iemand aangeven waar de ZBA wordt gehouden?
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
ray5150 schreef:
Ok thkx, had die sticky helemaal over het hoofd gezien
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
ik hoor net dat we toch wel verplicht zijn het tot minstens 22:00 te laten duren, er schijnt de 26e t songfestival op TV te zijn namelijk. als ik na 10 weg rijd uit Breda, ben ik net op tijd om a) het "muzikale" deel te missen en b) het puntentellen te zien 
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
je bent maar een klein mannetje,dus je past nog wel bij de speakers. 
